کد خبر: 504722
تاریخ انتشار :

بلایی که سر جسد 2 زن هنگام خاکسپاری آمد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز غلامحسین عبدی‌پور، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری یاسوج امروز، پنجم شهریورماه ضمن تأیید جابجایی جسدها، گفت: این قضیه طی اشتباهی در روز یکشنبه، چهارم شهریورماه صورت گرفت و جسد دو زن جابجا شد، اینکه گفته شده جسد یک زن با یک مرد جابجا شده کذب است و صحت ندارد.
وی افزود: مجموعه آرامستان پس از اشتباه پیش آمده متوجه شدند که طی تماس در وسط راه با خانواده متوفی به آنها موضوع اطلاع داده شد و جسد به نماز میت نرسیده بود و برگشت داده شد.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری یاسوج بیان کرد: اصلاح این جابجایی حدود یک ساعت طول کشید مسئله با حضور شهردار، برخی از اعضای شورای شهر و مجموعه نیروی انتظامی جسد‌ها رد و بدل شدند و مسئله پایان یافت.
عبدی‌پور با یبان اینکه انسان جایز الخطاست و همه هم اشتباه می‌کنند، تصریح کرد: بنده خود از خانواده متوفیان عذرخواهی کردم و دستشان را هم بوسیدم.
یادآور می‌شود، دیروز(یکشنبه، چهارم شهریورماه) خبری تحت عنوان جسد یاسوجی سر از روستای «قلعه بنی» دهستان جاورده بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه درآورد در فضای مجازی منتشر شد و گفته شد که در روز تشییع جنازه بانویی از روستای قلعه بنی، جسد مردی از یاسوج با جسد این بانو با اشتباه مسئولان غسالخانه شهرداری یاسوج جابجا شد. بعد از تاخیر و انتظار مردم برای شروع مراسم بانو هنگام اقامه نماز میت بود که بستگان میت با تماسی از مسئولان غسالخانه یاسوج متوجه شدند که جسد در تابوت متعلق به آنها نیست و متعلق به مردی از یاسوج است، مراسم تشییع ناتمام ماند و حالا جنازه به یاسوج انتقال داده شد و مردم روستای قلعه بنی در انتظار جسد بانوی خود هستند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها