کد خبر: 505204
تاریخ انتشار :

جمجمه انسانی که در جردن کشف شد متعلق به کیست؟ + جزییات

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مدتی قبل مأموران پلیس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مقداری استخوان و جمجمه در حیاط یک خانه تجاری ـ مسکونی در جردن کشف شده است.
با اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در محل اعلام خبر حاضر شدند.
بررسی اولیه نشان داد مِلکی که استخوان و جمجمه انسانی در آن کشف شده، ملکی تجاری ـ مسکونی و در اختیار فردی بوده که به علت بدهی بانک، مصادره شده و بانک پس از مزایده آن را در اختیار شخص دیگری قرار گرفته بود.
مالک نیز پس از دراختیار قرار گرفتن ملک، اقدام به بازسازی قسمتهایی از آن کرده و کارگران در حیاط آن مشغول بازسازی باغچه و خاکبرداری آن شده بودند که یکی از کارگران حین کار با مقداری استخوان و جمجه مواجه شده و پلیس در جریان قرار گرفته بود.
تحقیقات زیادتر نشان داد چند سال قبل در آنجا یک کارگر افغانستانی حین کار از ارتفاع سقوط کرده و پس از آن ناپدید شده بود به همین خاطر کارآگاهان این احتمال را دادند که استخوانها مربوط به وی بوده باشد اما پس از بررسی زیادتر مشخص شد این کارگر پس از این حادثه بهبود یافته و مدتی قبل به کشورش بازگشته است.
در نهایت استخوانهای مکشوفه برای بررسی زیادتر، تعیین جنسیت، علت مرگ و ... با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره رمزگشایی این پرونده ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها