کد خبر: 507376
تاریخ انتشار :

مراکز خرید آنتالیا بدروم کوش آداسی و مار ماریس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مراکز خرید بدروم

مرکز خرید میدتاون بدروم ، واقع در مرکز تجاری ارتاکنت، یک پروژه 92 میلیونی آروپایی می باشد که خیلی سریع در ماه ژوئن 2012 تاسیس شد . با بیش از نیم قرن تجربه در بدروم و سرمایه گذاری صحیح در بخش های مختلف، این مرکز خرید دارای سینما های متعدد، سالن های غذاخوری و فروشگاه های برندهای تجاری می باشد .

مرکز خرید اواسیس بدروم

مرکز خرید اواسیس بدروم یکی از بزرگ ترین مراکز خرید بدروم است که پر از مغازه های پوشاک و کیف و کفش می باشد . در این مرکز خرید اواسیس بدروم ترکیه ، رستوران و همچنین سینما و بولینگ برای علاقمندان در دسترس می باشد . برای رفتن به این مرکز خرید می توانید در شهر بودروم از اتوبوس استفاده نمایید . اگر قصد خرید سوغاتی دارید نیز در این مرکز خرید ارزان می توانید خریداری کنید .. سفر با تور بدروم را با خرید تور قیمت مناسب از سایت سفر باتو تجربه کنید .

مرکز خرید اونیو بدروم

این مرکز خرید اونیو بدروم در ماه می 2013 افتتاح گردیده است و اگر مایل به خرید در بدروم هستید ، پیشنهاد می کنیم حتماٌ از این مرکز خرید دیدن نمایید . در این مرکز خرید بیش از 50 مغازه وجود دارد به علاوه تعدادی رستوران و کافی شاپ ، فضای بازی برای کودکان ، سینما ، سالن بیلیارد و بولینگ همه در کنار هم مرکز خرید و تفریحی را به وجود آورده اند که حتماٌ از خرید و گشت در آن لذت خواهید برد .

بازارقدیمی بدروم

با وجود مراکز خرید بزرگ و لوکس در بدروم هنوز حال و هوای چرخیدن در بازار محلی بدروم با بوی ادویه و و چراغهای رنگی و صنایع دستی حال و هوایی دیگری است . صنايع دستي در بودروم بسيار توسعه يافته است . پوشاك چرم ، بافتني ها ، منجوق ، زينت آلات نقره اي، سوزن دوزي ها و لوازم دكوري توليدي در بودروم را مي توان از فروشگاه هاي جاده بين ميدان اسكله تا هاليكارناس خريداري كرد . صندلهاي بودروم شهرت جهاني دارد . بازار قدیمی بودروم يكي از مراكز ايده آل براي خريد و فروش است . این بازار ذزنزدیکی قلعه بدروم در کنار اسکله قرار دارد

مراکز خرید مارماریس

shapping_center_clip_art3-qpr

مارماریس گوشه ای از بهشت است که در طول سال می توان همنشینی همه طیف های رنگهای سبز و آبی را در آن مشاهده نمود . فراوانی گردشگاههای موجود در کناره سواحل طولانی ، وجود بنادر طبیعی ، نزدیکی به شهرهای آنتیک ، زیبایی های طبیعی ، امکانات تور آبی ، بنادر مدرن کشتیهای تفریحی ، امکانات مناسب خلیج برای هر نوع ورزشهای آبی ، از هتلهای 5 ستاره تا پانسیونهای بسیار خوب ، شهری بهشتی را بوجود آورده است که هم گردشگران با هر نوع سلیقه می توانند تعطیلات دلخواه خود را در آنجا بگذرانند . ماماریس که تا چندی پیش با ماهیگیری ، صنایع ابری و گیاهان معطر خود مشهور بود امروز بصورت یک شهر و مرکز توریستی بزرگی در آمده است . علاوه بر اینکه بواسطه بنادر طبیعی برای کشتی های تفریحی دریای مدیترانه ، در کتارخانجات کشتی سازی خلیج یالانجی نیز تعمیر و نگهداری کشتی های تفریحی انجام می پذیرد . حتما در سفر با تور مارماریس از این مکان دیدن کنید .

shopping_clipart-turkeythmb-turkeythmb-qpr

مراکز خرید مارماریس شرایط خرید را برای گردشگران مهیا می کند . مغازه ها و فروشگاهها در مارماریس سرپوشیده و سر باز هستند شما با قدم زدن در شهر مارماریس می توانید خریدهای خوبی کنید . در بازار مارماریس ترکیه می توانید اجناس چرم و جیر عالی، لوازم مسی و برنجی، جواهرات و سایر اشیایی که از عقیق ساخته شده اند را پیدا میکنید . در بین صنایع دستی زنان ، مشهورترین آنها انواع سوزن کاری را می توان در مارماریس پیدا نمود . همچنین عسل با طعم کاج و صنوبر عالی هم میشود در آنجا پیدا کرد . از اول مهر تا آخر آبان اکثر فروشگاهها و مغازه ها 50 درصد حراج میشوند . در مورد آفر تور ترکیه بیشتر بخوانید .

shopping_clipart2-turkeythmb-qpr (1)

شب‌های گرم مارماریس را می‌توان با جنب‌وجوش نیمه‌ی شرقی شهر، بازار و کافه‌های همان حوالی گذراند . معروف‌ترین مراکز خرید شهر مارماریس ترکیه ، تانساش و میگروس هستند که فروشگاه‌هایی از برند‌های جهانی دارند، ولی اگر به دنبال سوغاتی‌های خاص ترکی هستید، فروشگاه‌های تابلو فرش و لباس‌های چرمی را در تمام شهر می‌توانید پیدا کنید، فقط باید چانه‌زدن بلد باشید؛ معمولاً می‌توانید با نصف همان قیمت اولیه، فروشنده را راضی کنید به هر حال هیچ‌کس بدش نمی‌آید یک خرید خوب و مناسب هم در برنامه‌ی سفرش داشته باشد .

مراکز خرید کوش آداسی

توصیه می شود پیش از خرید تور کوش آداسی ادامه مطلب را بخوانید . کوش آداسی با بازارها، بوتيک ها و همچنين بازار بزرگ و مراکز خريدش بهشت خريداران است . هر آنچه که بخواهيد از ادويه تا لباس و از سراميک تا کت چرم را می توان در اين مکانها يافت . مغازه ها در کوش آداسی ساعت کار مشخصی ندارند و معمولاً از صبح زود و شب ها تا وقت باز هستند .

بازار بزرگ : اين بازار انواع زيادی از مغازه ها را در فضايی کوچک به همراه دارد . اجناسی مانند يادگاری، فرش، جواهرات، البسه و چرم . فاصله اين بازار تا بندر پياده فقط ٥ دقيقه است به همين دليل هنگامی که کشتی های تفريحی ( کوروز ) در بندر پهلو می گيرند مغازه دارها قيمت اجناس خود را بالا می برند که تقريباً در فصل تابستان هر روز اين اتفاق رخ می دهد . سعی کنيد که هميشه با مغازه داران بر سر قيمت تا نصف قيمت جنس چانه بزنيد .

وقتی که چانه می زنيد برای جنسی که می خواهيد بخريد زياد اشتياق نشان ندهيد . مغازه هايی که از آنها شلوار جين يا بلوز می خريد سايز شما را اندازه می گيرند تا لباسی مناسب و اندازه است را به شما بفروشند . اين مغازه ها در فصل تابستان از ساعت ٩ صبح تا ١٢ شب باز هستند .

بازارها : کوش آداسی ٣ بازار دارد . اولی سه شنبه بازار است که در آن ميوه و سبزيجات به فروش می رسد . دومی که مخصوص البسه و پارچه است چهارشنبه بازار می باشد . در اين بازار که بسيار شلوغ است می توان البسه و کيف های تقلبی مارک های معروف را با قيمت بسيار خوبی تهيه کنيد . در جمعه باز هم ميوه و سبزيجات به همراه مواد غذايی نظير ادويه و ماهی به فروش می رسد .

بازار سلوک : اين بازار شنبه ها در شهر برپاست و در بين توريست ها بسيار محبوب می باشد .

در گوشه کنار خيابان های کوش آداسی مغازه های توريستی بسياری که يادگاری، سوغاتی و لباس های تقلبی نظير دولچه اند گابانا، لوئيس ويتان و کلوين کلاين می فروشند . اما مغازه های شلوارهای جين، کيف، عينک آفتابی، کمربند و ساعت طرفدار بيشتری دارند .

در محوطه بندر مرکز خريدی به نام سکالا نووا وجود دارد که مغازه های آن اجناس اصل که بسيار گران قيمت هستند، می فروشند و نمی توان بر سر قيمت آنها چانه زد .

در فاصله ٤٠ دقيقه ای از کوشاداسی که با دولموش ( مينی بوس ) قابل دسترسی است، مرکز خريد سوکو ( سوکو شاپينگ اَووت لت ) واقع شده است . در طول راه اصلی ٤ مرکز خريد اَووت لت ( به مراکز خريدی می گويند که اجناس قديمی فروشگاه ها که اجناس جديد جايگزين آنها شده اند را به آنجا می برند و با قيمتی ارزانتر به فروش می رسانند .) که مارک های کوئيک سيلور، آديداس، نايک، بِنِتون، ليوايز و همچنين اجناس بار مارک های معروف ترکی وجود دارند .

در روستای قديمی شيرينجه نیز بازار مسقف کوچکی وجود دارد که صنايع دستی و جواهرات دست ساز در آن به فروش می رسد .

مراکز خرید آنتالیا

خرید در آنتالیا تجربه‌ای جالب و به یاد‌ماندنی‌ست . کلی چیز رنگارنگ محلی در این شهر پیدا می‌کنید : گلیم، منسوجات، ظروف سفالی، کنده‌کاری‌های چوبی، سرقلیان‌های تزئینی، فرش، سجاده، طلا و ظروف مسی، کالاهای چرمی و بالاخره مرباهای محلی و ژله هایی که از انواع میوه‌ها و سبزیجات درست می شوند . در آنتالیا طلا و نقره و کالاهای چرمی را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از جاهای دیگر می‌فروشند . دکه های کنار خیابانی و بازار‌ها معمولاً تا نیمه شب برای فروش کالاهایشان باز هستند . برند‌های بین‌المللی را هم در آنتالیا پیدا می‌کنید؛ مرکز خرید میگروس، خیابان کنیالتی و خیابان آتاتورک بهترین جاها برای خرید پوشاک مارک‌‌دار اروپایی هستند . برای دریافت جزئیات آفر سفر با تور آنتالیا به سایت سفر باتو مراجعه کنید .

میگروس

میگروس یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای سوئیسی است که در آنتالیا هم شعبه دارد و یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه است . حدود ۱۰۰ فروشگاه در سه طبقه همه چیز می‌فروشند؛ از برندهای بین‌المللی پوشاک تا محصولات کامپیوتری، عطر و ادکلن و کالاهای سوپرمارکتی . میگروس سینمای چند بعدی، هایپرمارکت، رستوران و یک پارکنیگ بزرگ هم دارد .

دیپو

دیپو یک جورهایی بهشت عاشقان خرید است؛ بزرگترین فروشگاه آتلت در منطقه مدیترانه که حدود ۹۰ برند داخلی و بین‌المللی را در تمام روزهای سال با تخفیف‌های خیلی خوب می‌فروشد . این مرکز خرید رو به روی فرودگاه قرار دارد و به جز فروشگاه‌های مختلفش، ۱۵ کافه و رستوران، ۵ سالن سینما، پیست اسکی روی یخ، زمین بازی بچه‌ها و کلی فضای دوست‌داشتنی برای نشستن و استراحت دارد .

تانساس

یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ترکیه است که چندین شعبه هم در آنتالیا دارد . طبقه اولش انواع غذاهای محلی و بین‌المللی می‌فروشند . غرفه گوشت و ماهی، میوه و سبزیجات تازه و حتی نانوایی هم دارند . طبقه دومش هم می‌توانید لوازم منزل، پوشاک، کیف و کفش، لوازم برقی و لوازم آرایشی از برند‌های داخلی و جهانی بخرید . این مرکز خرید، پله برقی‌های بزرگ و عريضی برای حمل و نقل دارد و ماشين‌های مخصوص خريد هم در اختیار خانواده‌هایی که بچه دارند، می‌گذارد .

تراسیتی

بزرگترین فروشگاه آنتالیا که در سال ۲۰۱۱ در منطقه مدرن لارا ساخته شده و همه برند‌های جهانی آشنا را در ۴ طبقه آن پیدا می‌کنید . تراسیتی با آن معماری چشمگیر مدرنش علاوه بر کلی فروشگاه و بوتیک، سالن سینما، زمین بازی بچه‌ها و کافه و رستوران هم دارد . قیمت‌ها هم نسبتاً مناسبند .

اوزدیلک

یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید آنتالیا که همیشه پر از مشتری است و اغلب محلی‌ها اینجا را برای خرید انتخاب می کنند برندهایی مثل رودی،کولینز ،لیوایز، مانگو و کلی اسم آشنای دیگر را اینجا پیدا می‌کنید . اوزدلیک علاوه بر کلی مغازه و کافه و رستوران، سالن ویژه کودکان و استار پارک ( پارک کودکان ) هم دارد . اوزدلیک برای گشت زدن، خرید، خوردن، تفریح و بازی بچه‌ها انتخاب خیلی خوبی‌ست .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها