کد خبر: 507623
تاریخ انتشار :

این مرد با آبروی 6 دختر تهرانی بازی کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این مرد درحالی که با همسرش زندگی می کرد در یک اقدام سیاه دختران جوان را به بهانه ازدواج طعمه قرار می داد و پس از اعتماد سازی اقدام به آزار و اذیت طعمه هایش می کرد.
پرونده این ماجرا به دنبال شکایت یکی از دختران در اختیار مأموران تجسس کلانتری 11 جانبازان شهرستان کاشمر قرار گرفت و متهم با ردیابی‌های پلیس ی دستگیر شد.
وی درنــــخستین بازجویی‌ها منکر جرایم خود شد اما سرانجام وقتی با مدارک و مستندات پلیسی روبه‌رو شد چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: شغلم آزاد است. از مدتی قبل با همسرم دچار مشکلات خانوادگی شدم و تا پای طلاق هم رفتیم. اما بالاخره با وساطت اطرافیان آشتی کردیم ولی از آن به بعد تصمیم گرفتم از دختران انتقام بگیرم. بنابراین دختران جوانی که با خانواده‌های خود مشکل داشتند یا در انتظار شوهر بودند را شناسایی کرده و به بهانه ازدواج فریب می‌دادم. وی در ادامه گفت: برای شناسایی طعمه‌ها به سبزوار می‌رفتم و آنها را به کاشمر می‌آوردم. پس از آزار و اذیت دختران نیز در اطراف شهر رهایشان می‌کردم. سرهنگ ابوالقاسم باقری -رئیس پلیس شهرستان کاشمر- در این باره گفت: تاکنون شش دختر از متهم شکایت کرده‌اند اما از آنجا که احتمال می‌رود او دختران زیادی را با این ترفند فریب داده باشد تحقیقات ویژه دراین باره ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها