کد خبر: 508607
تاریخ انتشار :

رد پای خطای پزشکی در مرگ طلبه ترور شده در مشهد

رد پای خطای پزشکی در مرگ طلبه ترور شده در مشهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رد پای خطای پزشکی در مرگ طلبه ترور شده در مشهد
به گزارش نامه نیوز نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: کمتر از 20 روز گذشته طلبه جوانی در مشهد در حادثه Incident تروریستی مورد ضرب و جرح قرار گرفت، با توجه به نحوه قتل Murder این طلبه لازم می‌دانم به این موضوع تذکر دهم.
وی افزود: اولین بار نیست که در کشور و مشهد چنین اتفاقی رخ می‌دهد، 8 ماه پیش حدود ساعت 2 بعد از ظهر با چاقو به یکی از طلبه‌ها حمله شده است اما نکته اینجاست که موضوع درمان این افراد به صورت جدی رسیدگی شود.
وی ادامه داد: زمانی که به طلبه مذکور حمله شد بیمارستان اعلام کرد جراحت جدی به او وارد نشده اما چند روز بعد فرد به کما رفته و مشخص شد چاقو 3 سانت وارد قلب Heart او شده بود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مهمترین مسئله کشور امنیت است که به واسطه برخی افراد به آن لطمه وارد می‌شود، لازم است دستگاه‌های امنیتی به این مورد توجه بیشتری داشته باشند البته شاهد بودیم وقتی خانمی از مشهد پیامک زد دستگاه‌های امنیتی ورود کردند اما زمانی که در روز روشن به طلبه‌ای چاقو وارد می‌شود با گذشت 20 هنوز هیچ‌ دستگاه امنیتی اظهارنظر نکرده است.
بر اساس این گزارش، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: شکی در مظلومیت این طلبه وجود ندارد، بر اساس اطلاعاتی که کسب کردم بیمارستان در انجام عمل‌ها دقت لازم را نداشته است.
وی ادامه داد: ظاهراً این طلبه رفتنی نبود اما تاکنون هیچ توضیح روشنی ارائه نشده است که قاتل The Murderer چه کسی بوده و مسئولان باید در این زمینه توضیح دهند.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها