کد خبر: 510008
تاریخ انتشار :

مقاصد پر‌طرفدار سفر در پاییز کجاست؟

مقاصد پر‌طرفدار سفر در پاییز کجاست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مقاصد پر‌طرفدار سفر در پاییز کجاست؟

سفر به سرزمین افسانه‌ای‌ با تور تایلند

اولین شهری که با تور تایلند می‌بینید به طور معمول بانکوک است. این شهر شب زنده‌دار برای همه گردشگران جذاب است با آن همه جوش و خروش در خیابان سوخومویت و بازار‌های شبانه حسابی شما را سرگرم می کند مخصوصا با پارک‌های حیات وحش جالب که می توانید از نزدیک حیوانات مختلفی را ببینید؛ قطعا بانکوک یکی از اصلی‌ترین شهر‌های گردشگری تایلند است که خوش‌گذرانی در آن را باید تجربه کرد. برنامه‌ریزی متنوع ای برای تور تایلند وجود دارد بنا به میل خودتان می توانید در این سفر یک هفته‌ای به تایلند در بانکوک اقامت کنید و پس از سه شب به جزیره‌های پاتایا و پوکت بروید و یا اینکه از همان ابتدا مستقیم مسافر جزیره‌ها شوید و تعطیلات را در هتل های چهار و پنج ستاره ساحلی و در نزدیکی دریای عمان بگذرانید.

گذراندن تعطیلات بدون تجربه دیدن دریای زیبای تایلند و قدمزدن برروی ماسه‌های سفید تایلند کامل نمی‌شود. از شگفت انگیزترین سواحل پوکت ساحل سیرای است؛ بعد از رفتن به این ساحل متوجه می‌شوید چقدر قرار گرفتن در هوا آزاد این ساحل و بادی که به دورتان می‌پیچد خوشایند و دلخواه است. احساس سبک وزنی و فشار هوای دریایی که به شما وارد می‌شود برای خیلی از مردم بسیار جذاب و دوست داشتنی است در این ساحل قدم بزنید و آفتاب بگیرید گاهی حتی تنی به آب بزنید. البته ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت رایگان برای تمامی گردشگران در نظر گرفته شده و همینطور وعده صبحانه رایگان تایلندی برای تمامی هتل‌ها سرو می گردد. تمامی تور‌های تایلند با پرواز ماهان اجرا می‌شود و ترنسفر‌های فرودگاهی و بین شهری آژانس آویسا در خدمت شما خواهند بود.

برای شروع سفر اولین قدم تماس با آژانس آویسا است.

مقاصد پر‌طرفدار سفر در پاییز کجاست؟

سفر به محبوب‌ترین شهر گردشگری با تور استانبول

تور استانبول یکی از محبوب‌ترین سفر‌ها برای ایرانیان است. دیدنی‌های اصلی شهر مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی را حتما بازدید کنید و در دوران حکوت عثمانی‌ها این کاخ‌ را تصور کنید.

تورهای ترکیه در آژانس آویسا با پرواز‌های چارتر این آژانس توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر اجرا می‌شوند و همگی ترنسفر‌های رایگان فرودگاهی نیز دارند. استانبول با داشتن دریای مرمره شهری با منظره منحصر به فرد است. در استانبول قدم زنی در خیابان استقلال و کافه نشینی در کوچه پس کوچه‌های گالاتا را تجربه کنید و روزتان را با طعم خوش قهوه ترک بسازید. بسیاری از هتل‌ها در محله تقسیم و سلطان احمد مناسب رزرو کردن هستند هم دست رسی خوبی دارند و هم بسیاری با قیمت ارزان و خوب یافت می‌شوند. لیست هتل‌ها را در وب‌سایت آژانس آویسا بررسی کنید و هتل مناسب خود را انتخاب کنید. تمامی هتل‌های تور برای گردشگران آویسا صبحانه‌های خوشمزه ترکی سرو می‌کنند. برای سفر به این شهر رویایی در کنار همه تجربیات جذاب و دیدنی‌های زیبا حتما باید غذاها و دسر‌های ترکی را هم امتحان کنید. در کافه‌های استقلال باقلوا و در رستوران‌هایش دنر کباب و اسکنر کباب را امتحان کنید و از طعم‌های ویٓه این غذاها لذت ببرید. قطعا بخشی از لذت سفر مخصوصا استانبول خرید کردن است بهترین خرید‌ها را ازخیابان اسقلال می‌توانید انجام دهید البته اگر فرصت کافی داشتید به مرکز خرید فروم، گرند جواهر و الویوم هم سری بزنید. کافی است چمدان ببندید و در این روز‌های رنگارنگ و زیبای پاییزی چند روزی را در استانبول خوش بگذرانید.

مقاصد پر‌طرفدار سفر در پاییز کجاست؟

سفر به کشوری زیبا با غذاهای خوش‌مزه با تور گرجستان

مجموعه‌ای از خوبی‌ها و زیبایی های گرجستان در تفلیس جمع شده‌اند. رستوران‌های خوب گرجی را در خیابان روستا‌ولی می‌بینید. به میدان آزادی بروید و به سمت این خیابان قدم بزنید دیدنی‌های زیبایی از ساختمان‌های قدیمی گرفته تا بوتیک‌های لوکس را در همین خیابان می‌بینید. تور‌های گرجستان در بهترین نرخ توسط آژانس آویسا برنامه‌ریزی شده که به راحتی با پرواز‌های قشم ایر می‌توانید با یکی از تور‌های ۳ یا ۴ شب گرجستان در تفلیس اقامت کنید. تفلیس شهر هتل‌های چهار و پنج ستاره خوب است و توصیه ما می‌کنیم که هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید تفلیس شهر ارزانی است و هزینه خورد خوراک چیز زیاد و عجیبی نمی‌شود بخصوص که هر روز وعده‌های کامل صبحانه گرجی هم مهمان هتل هستنید. رسم بر این است که کافه‌های تفلیس موسیقی زنده اجرا می‌کنند برای خوردن عصرانه و یا شامی سبک به کافه‌ها بروید و از نوشیدنی‌های خوش طعم و سالاد‌های خوب گرجی لذت ببرید. برای خرید در تفلیس انتخاب تفلیس مال هم گزینه مناسبی است هم فروشگاه‌های متنوع دارد و هم برای سرگرمی ‌کودکان پارک‌های بازی وجود دارد و اگر میل به غذا داشتید از انواع فود کورت‌های مجموعه می‌توانید خرید کنید. پاییز امسال را برای دیدن گرجستان و معاشرت با این مردم خون‌گرم با تور گرجستان سفر کنید و با آژانس آویسا تماس بگیرید .

منبع : ویرلن

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها