کد خبر: 512611
تاریخ انتشار :

کارگاه بزرگ ساخت ضدیخ تقلبی در اصفهان پلمب شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: در پی تماس شهروندان ساکن در یکی از محله‌های شهرستان اصفهان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام گزارشی مبنی بر وجود سر و صدای دستگاه‌هایی در یک باب منزل مسکونی و استشمام بوی محصولات شیمیایی از آن، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران فرمادهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات خاص پلیسی و بررسی میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی و به همراه کارشناس اداره صنعت و معدن ، نماینده اداره بهداشت و کارشناس امور اصناف از محل بازدید به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در این منزل به شکلی غیر اصولی و با استفاده از مواد شیمیایی غیر مجاز ضد یخ خودرو تولید می‌شد و افراد متخلف آنها را با استفاده از برچسب مارک ها و برند های معتبر موجود در بازار به فروش می‌رساندند.
وی گفت: در این عملیات ماموران در محل 10 هزار قوطی خالی، 2 دستگاه پلمپ زن، یکدستگاه تاریخ و ساعت زن، مقدار بیشماری برچسب برندهای موجود در بازار و 5 هزار لیتر ضد یخ آماده جهت ارائه به بازار کشف شد.
سرهنگ یاردوستی به دستگیری یک فرد متخلف در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش برای سایر افراد مرتبط با این پرونده نیز در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن تقدیر از تماس به موقع شهروندان بیان کرد: این کارگاه غیر مجاز به دستور مقام قضایی پلمب و ضد یخ‌های تقلبی و غیرمجاز نیز از سطح بازار جمع آوری و ضمن معدوم‌کردن آنان پرونده جهت صدور کیفر خواست به مراجع قضایی ارسال شد.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها