کد خبر: 512895
تاریخ انتشار :

جزئیات شهادت مامور انتظامی در پارک دانشجو

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در رشت اظهار داشت:‌ در درگیری که دیشب حوالی پارک دانشجو رشت بین اراذل و اوباش و مأموران یگان امداد نیروی انتظامی رخ داد یکی از مأموران با ضربات چاقوی این افراد به شدت مجروح شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد:‌ دیشب مقارن ساعت 23:15 عوامل یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان رشت حسب انجام وظیفه گشت‌زنی خود در سطح شهر به پارک دانشجو رسیدند که متوجه حضور تعدادی از اراذل و اوباش در محوطه پارک شدند.
جعفری خیرخواه تصریح کرد:‌ به علت حضور اراذل و اوباش و ایجاد مزاحمت آنان برای مردم و شهروندان عوامل یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان رشت بلافاصله وارد عمل شدند که در این درگیری سروان حسن پاینده به علت ضربات چاقو یکی از نامبردگان به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی با بیان اینکه تعدادی از اراذل و اوباش یاد شده حالت طبیعی نداشتند افزود:‌ پس از مجروح شدن یکی از عوامل یگان امداد نیروی انتظامی و انتقالش به بیمارستان،‌ وی به علت شدت صدمات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اراذل و اوباش نیز از محل حادثه به سرعت متواری شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ بلافاصله پس از این حادثه ناگوار تیم‌های تخصصی پلیس وارد عمل شده و قاتل مورد نظر را در حین فرار از استان در منطقه رستم‌آباد دستگیر کردند و در حال حاضر نامبرده در پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرده است.
جعفری خیرخواه ایجاد امنیت و ثبات را از اولویت‌های پلیس ذکر کرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی گیلان با وجود کثرت کار در همه صحنه‌ها حضوری مستمر و مقتدرانه دارد بنابراین در صورت مشاده هرگونه اخلال در نظام و امنیت عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان به سرعت وارد عمل می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه باب شهادت بر روی عوامل نیروی انتظامی باز است بیان داشت:‌ سراسر وجود تمامی عوامل نیروی انتظامی مملو از عشق به خدمت و ایجاد امنیت برای مردم است به همین خاطر برای برقراری محیطی آرام برای خانواده‌ها و عموم شهروندان آماده هرگونه فداکاری و ایثار است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سروان پاینده به خانواده وی و همه مردم شریف گیلان گفت‌:‌ مراسم تشییع پیکر پاک این شهید احتمالاً دوشنبه همین هفته برگزار می‌شود اما اطلاعات دقیق‌تر و نحوه برگزاری آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها