کد خبر: 518415
تاریخ انتشار :

خودکشی وحشتناک دختر کلاس هفتمی به خاطر معلم علوم/ کف دست او چه چیزی نوشته شده بود ؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، تحقیر های بیرحمانه و سرزنش های چندماهه معلم علوم، دختر کلاس هفتمی را به فکر خودکشی انداخت. «دیسی راثور» ۱۲ ساله روز ۱ دسامبر خود را از پنکه سقفی خانه شان در دهلی آویزان کرد و با نوشتن نام معلمش در کف دستانش و با یک یادداشت علت خودکشی خود را توضیح داد.
پلیس اظهار داشت که در انتظار نتیجه پزشکی قانونی و اظهارات دوستان و همکلاسی های قربانی می باشد و اقدامات لازم علیه متهم صورت خواهد گرفت. «دیسی» در نوشته های کف دستانش ضمن عذرخواهی از مادر و مادربزرگش نوشته بود که دیگر نمی خواهد به مدرسه برود.
مادر «دیسی» حوالی ساعت ۴ بعد از ظهر هنگامی که از دادگاه محل کارش به خانه بازگشت با جسم بی جان دخترش روبرو شد. این دختر جوان یک روز بعد از اردوی مدرسه و در پی اظهارات تعدادی از دانش آموزان مبنی بر ارتباط وی با یک پسر، مورد سرزنش معلم های خود قرار گرفت و معلم علوم وی به طور مداوم او را تحقیر و سرزنش می کرد.
مادر «دیسی» که از این مسائل بی خبر بود اصرار های دخترش را برای تغییر مدرسه اش نادیده گرفته بود. مقامات مدرسه اعلام کردند که همکاری لازم با پلیس دهلی برای حل این پرونده را در دستور کار خود قرار داده اند
منبع: نوداد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها