کد خبر: 522467
تاریخ انتشار :

کرمانشاه لرزید/ استاندار کرمانشاه: تلفات جانی نداشتیم/ اعزام 11 اکیپ ارزیاب/ 42 مصدوم به جای ماند / راه‌های مواصلاتی باز است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، زلزله نسبتا شدیدی دقایقی پیش کرمانشاه را لرزاند.

شدت این زلزله به اندازه بود که بسیاری از شهرستان‌های اطراف نیز آنرا احساس کردند.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اظهار داشت: زلزله ۵.۹ ریشتری گیلانغرب علی رغم اینکه شدت زیادی داشت و حدفاصل گیلانغرب و سرپل‌ذهاب رخ داد تا الان هیچ گزارشی از تلفات انسانی نداشته‌ایم.

وی افزود: همچنین تاکنون گزارشی از تخریب واحدهای مسکونی هم اعلام نشده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ۱۱ اکیپ از هلال‌احمر، دهیاری‌ها و فرمانداری مشغول بررسی وضعیت هستند تا هرگونه کمبودی که مردم دارند را گزارش و در اسرع وقت نیازها را برطرف کنند.

همه راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه باز است بهنام سعیدی سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور با اشاره به زلزله 5.9 ریشتری در حوالی گیلانغرب اظهار داشت: همه راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه باز است و کانون این زمین لرزه در مکانی ‌خالی از سکنه بوده و براساس گزارش‌های اولیه، هیچ‌گونه خسارتی جانی تاکنون نداشته‌ایم.‌

سخنگوی ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه هیچ فردی در اثر ریزش آوار مصدوم نشده است ‌و افراد مصدوم در موقع فرار دچار مصدومیت شده‌اند بیان کرد: زمانی که اتفاقی مانند زلزله رخ می‌دهد مردم دچار وحشت و از خانه‌ها فرار و حدود 10تا 15 نفر از افراد در هنگام فرار به دلیل وحشت از زلزله دچار جراحت سطحی شدند.

سعیدی با اشاره به اینکه اکنون تیم‌های اورژانس در منطقه حضور دارند، عنوان کرد: تیم‌های ارزیاب هلال احمر و امداد و نجات به منطقه اعزام شده‌اند و اکنون مشکل آب، برق، گاز و مخابرات در این مناطق نداریم.

وی عنوان کرد: شهرستان‌های گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب و دو استان ایلام و کرمانشاه تحت تاثیر زلزله قرار گرفتند.

مراجعه 42 مصدوم به مراکز درمانی در پی زلزله گیلانغرب مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در پی وقوع زلزله در منطقه گیلانغربت در مجموع 42 نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها