کد خبر: 523019
تاریخ انتشار :

آنتالیا و تور آنتالیا در زمستان  

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز، اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که معیارتان برای انتخاب زمان مناسب سفر، خلوتی است، پیشنهاد ما یکی از گزینه های ایده آل برای شماست. در ایام خلوت گردشگران می توانند در تعاملی مستقیم تر با افراد محلی باشند و در خصوص فرهنگ و علایق آن ها اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

سفر به شهر زیبای آنتالیا و آگاهی از آب و هوای این شهر در زمستان

در زمستان آنتالیا و تور آنتالیا دارای آب و هوای معتدلی است و گاها نیز شاهد بارش های پراکنده ای هستید. اگر انتظار دیدن برف را دارید باید بگوییم که این احتمال کم است و کمترین دمای برآورد شده در این ماه حدود ۵ درجه سانتی گراد است، ناگفته نماد که در مناطق اطراف آنتالیا شاهد بارش برف هستید و تفریحات مرتبط با آن را نیز تجربه خواهید کرد. احتمال بروز طوفان های لحظه ای بسیار زیاد است و این یک موضوع عادی در این شهر است. اگر قدم زدن در هوای بارانی را دوست دارید حتما این فصل را برای سفر به آنتالیا انتخاب نمایید، چرا که تجربه های دلنشینی را در این خصوص خواهید داشت.

سفر به شهر زیبای آنتالیا در زمستان و نرخ های پایین

اگر فصل زمستان را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید مجبور به صرف هزینه های گزاف برای برخورداری از امکانات تفریحی، گردشگری و اقامتی نیستید و می توانید همه این موارد را با پرداخت هزینه ای ارزان در اختیار داشته باشید. اگر عاشق خرید هم هستید، این فصل زمان مناسب برای سفر به شهر زیبای آنتالیاست چرا که تخفیف های مناسبی توسط فروشگاه ها ارائه می شود که می توانید با بهره گیری از آن ها لحظات لذت بخشی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

زمستان آنتالیا بسیار خلوت است

اگر شما تمام طول سال را مجبور به زندگی در شهر های شلوغ هستید و برای اوغات فراغت خود به دنبال محیطی خلوت و آرام و امن میگردید که از کلاهبرداری های توریستی نیز در امان باشید ما به شما تورهای زمستانی ترکیه را پیشنهاد می کنیم

زمستان بهترین فصل سال برای بازدید از مناظر زیبای طبیعی ترکیه،و اماکن دیدنی نظیر کلیساها و مساجد با شکوه و یادبودهای ترکیه ، شهرهای دیدنی استانبول و کاپادوکیهو ازمیر است .

در زمستان های ترکیه دیگر لازم نیست برای انجام تفریحات و تجربه های مختلف ساعت ها وقت خود را در صف های طویل تلف کنید

شما در این فصل میتوانید در خلوت خیابان ها وقت خود را بیشترصرف گشت گذار از محله های مختلف و. تعامل و برقراری ارتباط برای تجربه‌ای بهتر از سفرکنید. همچنین در مورد تور لحظه آخری آنتالیا بخوانید.

قیمت های پایین تر در زمستان

موضوعی که همیشه میان همه طرفدار داشته است یک مسافرت ارزان قیمت بوده. بازار ترکیه در زمستان با کاهش قیمت ها وتخفیف‌های ویژه برای مشتریان بیش از پیش گردشگران را برای کسب یک برد مالی وسوسه به سفر به این کشور میکند.

در زمستان ترکیه کجا برویم؟

مسافران ترکیه در فصل زمستان این کشور دیدنی را به گونه ای دیگر تجربه میکنند تفریحات زمستانی ترکیه به این کشور جذابیت ورژه ای داده اند. می‌توانید به دل طبیعت بروید و از طبیعت زمستانی ترکیه لذت ببرید . جاذبه های تورسیتی ترکیه مختص به تابستان نیست در اینجا چند مورد از تفریحات زمستانی مهیج ترکیه را به اختصار معرفی می کنیم . همچنینی در سایت بخوانید:

دیدنی های سفر به شیراز

  • بالن‌سواری زمستانی در کاپادوکیه
  • دریاچه یخ‌زده چیلدیر
  • دریاچه زیبای آبانت
  • صومعه ستودنی سومِلا (که در فصل زمستان خلوت است )

آب و هوای زمستان در آنتالیا

آب و هوای زمستانی در آنتالیا بسیار انعطاف پذیر تر از تابستان است و در اوایل بهار هوا گرم تر می شود. دسامبر، ژانویه و فوریه متوسط دمای هوا 12 درجه سانتیگراد و در ماه ژانویه - سردترین ماه سال برای گردشگری - به 10 درجه سانتی گراد زیر صفر کاهش می یابد .

زمستان مرطوب ترین فصل آنتالیا است، باران های آنتالیا گاها بین 1 تا 3 روز طول می کشد . دسامبر مرطوب ترین ماه سال است و بیشترین بارندگی در سال در این ماه اتفاق می افتد.

بارش باران در آنتالیا بیشتر همراه با رعد و برق و سیل آسیا اما مدت زمان آن کوتاه است اما همان طور که گفتیم برخی از باران های ساعت ها ادامه دارند . بنابراین اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید بهتر از روزانه فعالیت های خود را برنامه ریزی کنید.

خوشبختانه، به محض اینکه باران متوقف می شود، خورشید بیرون آمده و درخشان می شود. آنتالیا در طول سال دارای مقدار زیادی نور و آفتاب است و فصل زمستان هم از این امر مستثنا نیست .

شنا در زمستان آنتالیا

با وجود شرایط آب و هوایی بسیار آفتابی ، ممکن است روزهای تعطیلات زمستانی در آنتالیا و تور ارزان آنتالیا از یک روز کامل در ساحل لذت ببرید . در ماه دسامبر دریای خنک در حدود 19 درجه سانتیگراد است که اکثر مردم آن را به اندازه کافی مرطوب برای شنا می بینند.

با این حال، این میزان در ماه ژانویه تا 18 درجه سانتیگراد و در ماه فوریه و ماه مارس به میزان 17 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. دمای زیر 19 درجه سانتیگراد است، به طور گسترده ای دمای نامناسب برای شنا شناخته می شود، بنابراین اگر بخواهید در فصل زمستان آنتالیا شنا کنید، بهتر است که از استخرهای سرپوشیده و گرمایش استفاده کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها