کد خبر: 523213
تاریخ انتشار :

بهترین مقصد‌‌های گردشگری خانوادگی برای تعطیلات  ۲۰۱۹ را بشناسید + عکس

بهترین مقصد‌‌های گردشگری خانوادگی برای تعطیلات  ۲۰۱۹ را بشناسید + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، یکی از بهترین کارها در روز‌های زندگی سفر رفتن و برنامه‌ریزی سفر است. آژانس مقتدر سیر برنامه گردشگری جامع و آسوده‌ای را برای شما در نظر گرفته است، در اینجا به معرفی سه مقصد زیبا و بسیار مدرن برای شما پرداخته ایم. بهترین مقصد‌‌های گردشگری خانوادگی برای تعطیلات  ۲۰۱۹ را بشناسید + عکس سفر با تور دبی به شهری مدرن در خلیج فارس

تور دبی با تمام شدن فصل گرما کم کم رونق شلوغ می‌شود این شهر طرفداران زیادی دارد مخصوصا در زمستان که با هوایی دلچسب پذیرای شماست. دبی با هتل‌هایی بسیار مرفح با امکانات مجهزی منتظر شماست. در خور دبی کشتی سواری کنید و غروب زیبای خورشید را تماشا کنید و در کافه‌های اطراف خور خود را مهمان غذاها و نوشیدنی‌های خوب عربی کنید. یکی از تفریحات خاص دبی در این فصل سافاری در کویر است. تور های مختفی ازشرکت‌های مختلف برنامه‌ریزی شده و شما را با آخرین مدل‌های ماشین‌های آفرود دل کویر می‌برند و از دل تپه‌های شنی بالا می‌روید. دبی کافه‌ها و رستوان‌های شبانه خوبی دارد که مردم از سراسر دنیا در آنها جمع می‌شوند و شام می‌خوردند و موزیک‌های پر هیجان گوش می‌کنند. البته بسیاری از هتل‌های چهار و پنج ستاره البرشا وبر دبی نیز رستوران‌ها و کافه‌های معروفی دارند. لیست هتل‌‌ها را برروی وب‌سایت آژانس ببینید هر هتلی که مناسب بود از سه ستاره‌های خوب تا پنج ستاره‌های مجلل را انتخاب کنید، تمام هتل‌های آژانس صبحانه‌های مفصل عربی سرو می‌کنند و برخی از آنها دارای استخر‌های زیبایی نیز هستند. تور‌های دبی معمولا از ۳ شب برنامه‌ریزی شده وبا ترنسفر‌های فرودگاهی هستند. به راحتی با یکی از پروازهای انتخابی خودتان مثل ایر عربیا، امارات یا ماهان و ایران ایر به دبی می‌رسید.

روز‌های خوب زمستانی را برای دیدن دبی از دست ندهید و در این سفر هیجان، شادی و رفاه را در کنار هم تجربه می‌کنید با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و یکی از تور های دبی را رزرو کنید.

بهترین مقصد‌‌های گردشگری خانوادگی برای تعطیلات  ۲۰۱۹ را بشناسید + عکس

سفر به پرجمعیت‌ترین کشور دنیا با تور چین

تور چین سفر به یک جهانی مستقل است. کشوری که تقریبا یک سوم جمعیت جهان را درخود دارد. تور‌های مختلف گردشگری و نمایشگاهی در آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی می‌شود. تور‌ها به صورت ترکیبی و تک مقصدی هستند، گردشگران می‌توانند از پکن، شانگهای، گوانگجو و همینطور هانگزو دیدن کنند. در تمام این شهر‌ها قدمتی باستانی از بناهای مختلف فرهنگ‌ها وحتی تاریخچه عمیق خوراکی‌ها را می‌بینید. اما از روزگار عقب نمانده و یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیاست. تور‌های چین از حدود ۵ شب شروع شده و تا ۱۲شب هم برنامه‌ریزی دارند با توجه به وقت و بودجه خودتان می توانید هر توری که مایل بودید را انتخاب کنید.

درتمام تور‌ها دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستید. در پکن به بازدید از شهر ممنوعه می‌روید واحساس می‌کنید وارد موزه‌ای تاریخی شده اید یا به سال‌ها قبل و دران امپراطور‌های چینی رفته‌اید. این شهر پر از خانه‌ها و قصرهایی‌ است که سال‌ها برای اقامت امپراطور‌های چینی ساخته شده بود و هیچ ارتباطی با خارج و مردم عادی نداشته در همین شهر به دیدن دیوار چین می‌روید و با بزرگترین دیوار دنیا رو به رو می‌شوید. در بازار‌های گوانگجو خرید کنید و در شانگهای این پایتخت اقتصادی چین بچرخید و از معابد شگفت انگیزش در کنار آسمان‌خراش‌های بی‌نظیر دیدن کنید. در شانگهای برای دیدن برج تلوزیون شانگهای، باغ یویوآن، و بازار یویوآ همینطور موزه و کارخانه ابریشم می‌روید و درگشت شهری آژانس در هانگژو نیز از یک دهکده چای زیبا دیدن می‌کنید. تمامی تور‌ها به صورت منظمی برنامه‌ریزی شده تا گردشگران استفاده بهینه را از تمام زمان سفر داشته باشند تمامی پرواز‌ها نیز با هواپیمایی ماهان به صورت مستقیم انجام می‌شود و گردشگران در فرودگاه با ترنسفر‌های رایگان آژانس به هتل خود می‌رسند.

هتل‌های چین به صرفه هستند در بسیاری از شهر‌ها می توانید هتل‌های چهار ستاره همراه با صبحانه را توسط آژآنس مقتدر سیر رزرو کنید. برای سفر بهار امسال تور چین نوروز 98 نیز انتخاب هوشمندانه ای است در سال جدید به سرزمینی تازه سفر کنید.

بهترین مقصد‌‌های گردشگری خانوادگی برای تعطیلات  ۲۰۱۹ را بشناسید + عکس اقامت در سواحل دریای اژه با تور کوش آداسی

در تور کوش‌ آداسی دریای بی‌کران با سواحل زیبا پیش روی شماست. هتل‌های جذاب و خوب رو به دریا در شهری کوچک که مردمی بسیار مهمان‌پذیر دارد. این شهر از دیر‌باز به دلیل موقعیت جغرافیایی و بندری که دارد یکی از مقاصد کشتی های کروز اروپایی هستند که معمولا با گردشگران اروپایی برای تعطیلات ژانویه و بهاری به این شهر کوچک و زیبا سفر می‌کنند. یکی از طولانی‌ترین ساحل‌های منطقه لانگ بیچ است که حدود ۱۸ کیلومتر طول دارد. در کنار دریای زلال قدم بزنید و در رستوران‌های خوب ترکی مشرف به ساحل از غذاهای خوب ترکی نوش جان کنید.

کوش آداسی هتل‌های چهار و پنج ستاره زیبایی با امکانات بسیار خوبی دارد استخرهای چهار فصل و سر پوشیده در کنار سونا و حمام ترکی روز‌های آرامش بخشی را برای شما می‌سازد. هتل های چهار و پنج ستاره در این تور معمولا با خدمات سرو غذایی هستند برای دریافت اطلاعات دقیق از هتل‌های ازمیر و کوش‌ آداسی حتما با کارشناسان مسافرتی آژانس مشورت کنید. بسیاری از تور‌های کوش آداسی به صورت ترکیبی و اقامت در ازمیر را هم دارند و می‌توانید در ازمیر بچرخید و حسابی خرید کنید. تور‌ها با پرواز ترک سان اکسپرس برنامه‌ریزی می‌شوند و پس از رسیدن به فرودگاه ازمیر با ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس به هتل می‌رسید. سال جدید را با سفر به کوش‌ آداسی شروع کنید و از روزهای عید در این شهر زیبا سرمست شوید با کارشناسان سفر آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و هر چه زودتر و با نرخ پایه و ارزان تور کوش‌ آداسی نوروز 98 را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها