کد خبر: 532402
تاریخ انتشار :

آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا رزم‌حسینی جلسه شورای مدیریت بحران استان را تشکیل داد تا علاوه بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌های استانی برای کمک‌رسانی بهتر به استان گلستان، آمادگی این دستگاه‌ها برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی مورد بررسی قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه جلسه شورای مدیریت بحران استان را با دو هدف تشکیل دادیم، گفت: یکی اینکه به‌دلیل سیل استان گلستان کمک‌های دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان معین استان گلستان جمع‌آوری بشود که به همین منظور تاکنون حدود 30 دستگاه تریلر و کامیون کمک‌های استان را منتقل کردند و قرار است این کمک‌ها ادامه داشته باشد.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید با دستگاه‌های متناظر خود در گلستان تماس بگیرند تا اگر چنانچه کمک‌های بیشتری نیاز باشد ما آمادگی لازم برای تامین آن‌ها را داریم.
رزم‌حسینی ادامه داد: هدف دوم ما از برگزاری جلسه شورای مدیریت بحران این بود که با توجه به بارش‌های پیش رو در پایان هفته در سطح استان، دستگاه‌ها موظف شوند آمادگی خود را برای هرگونه حادثه احتمالی اعلام کنند و خوشبختانه از آمادگی خوبی هم برخوردارند.
وی با اشاره به اینکه استان آمادگی دارد که از هرگونه سیلاب جلوگیری کند، متذکر شد: بهتر است معاونت عمرانی نقشه مسیل‌ها یا رودخانه‌هایی را که امکان سیلاب دارند، تهیه کرده و به دستگاه‌های مختلف ارسال کند تا بعدا از خسارات بیشتر جلوگیری شود.
بنا به آمار اعلام شده توسط استاندار خراسان رضوی تاکنون ۳۸۰ تن کمک‌های اضطراری از خراسان رضوی به سیل زدگان استان گلستان شامل آب آشامیدنی، بسته های غذایی، پتو و تجهیزات ارسال شده است.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها