کد خبر: 532830
تاریخ انتشار :

هلال احمر درباره مشکل نرگس کلباسی توضیح داد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز و به نقل از هلال احمر، رمضانی اضافه کرد: سازمان داوطلبان هلال احمر برای انجام فعالیت های بشردوستانه و جلب مشارکت مردمی تاکنون برای ۹ موسسه عام المنفعه مجوز فعالیت و جلب مشارکت در مناطق سیلزده شمال کشور صادر کرده است.
این مقام مسئول گفت: اگر نرگس کلباسی نیز در قالب یک موسسه خیریه قانونی درخواستی داشته باشد بلافاصله مجوزهای لازم برای فعالیت وی صادر می شود.
او توضیح داد: این جمعیت طبق دستورالعمل ها وظیفه محوری را در جلب مشارکت های مردمی در بحران ها و حوادث دارد و از این بابت با همه نهادها و موسسات قانونی فارغ از هرگونه سمت و سوی سیاسی یا اعتقادی، همکاری می کند.
رمضانی با بیان اینکه امکان صدور مجوز برای فرد وجود ندارد و در همه جای دنیا نیز برای نظارت بیشتر و عدم هرگونه سواستفاده افراد خیر و یا شناخته شده در قالب بنیادها و موسسات خیریه فعالیت کرده و مجوزهای لازم را دریافت می کنند، گفت: بنابراین کلباسی نیز درصورت ثبت یک موسسه خیریه یا عام المنفعه در مراجع ذیربط مثل وزارت کشور و.... بدون هیچ مشکلی می تواند مجوز قانونی فعالیت در چنین مواقعی را از سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر دریافت کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها