کد خبر: 533090
تاریخ انتشار :

12 بیل مکانیکی در کانال ملت گمیشان مشغول به کار هستند/ محور گمیش‌تپه به خواجه‌نفس یکطرفه می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر شیرتوماج امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر برای خروج و هدایت سیلاب به سمت دریا تعداد 12 بیل مکانیکی در کانال ملت شهرستان گمیشان مشغول به کار هستند.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که از روز نخست وقوع سیلاب در شهرستان گمیشان صورت گرفت هدایت آب‌های سطحی و رواناب‌ها به سمت تالاب و سپس به سمت دریا بود اگر این اتفاق صورت گیرد می‌توانیم امید داشته باشیم که آبگرفتگی در گمیشان فروکش کند.
فرماندار شهرستان گمیشان ابراز کرد: خوشبختانه از نظر آبگرفتگی وضعیت روستاهای گمیشان مساعد است و سیمین‌شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار است و تنها شهرگمیش‌تپه محصور آب هستند.
شیرتوماج با بیان اینکه میزان خروجی آب در شهرستان گمیشان بهتر شده است، خاطرنشان کرد: از روز گذشته ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شدت مشغول فعالیت هستند تا میزان آبگرفتگی در سطح شهرستان کاهش یابد و در حال هدایت آبها به سمت دریا هستند.
وی درخصوص جاده گمیشان به سمت خواجه‌نفس یادآور شد: با توجه به اینکه روز گذشته تیپ مهندسی 45 جوادالائه سپاه پاسداران و شهرداری و اداره حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گمیشان راه مواصلاتی را در این مسیر برقرار کردند ما شاهد یک ترافیک بسیار سنگینی در این مسیر هستیم.
فرماندار شهرستان گمیشان گفت: امروز 12 امین جلسه ستاد بحران شهرستان گمیشان برگزار و تصمیم گرفته شد که از ساعات فرد (به فرض از ساعت هفت صبح تا هشت صبح) از مسیر گمیش‌تپه به سمت خواجه‌نفس به صورت یکطرفه باشد و در ساعات زوج (به فرض از ساعت هشت صبح الی 9 صبح) به صورت یکطرفه از خواجه‌نفس به گمیش‌تپه صورت گیرد و این کار از فردا عملیاتی خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها