کد خبر: 540264
تاریخ انتشار :

شهروندان در پرداخت فطریه مراقب باشند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ محمد اقبالی، رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: برخی افراد با تبلیغات کاذب سعی بر جلب اعتماد کاربران در فضای مجازی جهت برداشت غیرمجاز از حساب های آن ها دارند.
رئیس پلیس فتا استان البرز اظهار کرد: در صورتی که شهروندان تمایل به پرداخت فطریه و کفاره روزه خود در بستر فضای مجازی یا از طریق مؤسسات خیریه معتبر دارند، پس از حصول اطمینان از اصالت آن ها اقدام به پرداخت وجه کنند.
وی افزود: برخی افراد سودجو و کلاهبردار با ایجاد صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی با عناوین فریبنده و وابسته به مؤسسات خیریه و قرار دادن شماره حساب و نشانی جعلی اعتماد مردم را جلب کرده و از آن ها کلاهبرداری می کنند.
اقبالی از شهروندان خواست برای پرداخت فطریه و کفاره تنها از طریق ارگان های ذیصلاحی که توسط رسانه های رسمی اعلام شده استفاده کرده و از پرداخت اینترنتی در اینگونه صفحات خودداری کنند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.
رئیس پلیس فتا استان البرز تأکید کرد: کاربران هنگام وارد کردن اطلاعات بانکی خود هنگام پرداخت اینترنتی، به آدرس سایت و درگاه بانک موردنظر نوجه داشته باشند که با https آغاز شده باشد.
اقبالی عنوان کرد: در صورتی که کاربران به صفحات جعلی با عناوین جمع آوری فطریه و زکات مشکوک شدند، موضوع را به پلیس فتا البرز به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir اطلاع دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها