کد خبر: 548363
تاریخ انتشار :

شلیک های گلوله به سر و صورت جوان کرجی توسط قاتل بی رحم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فردا،شامگاه آخرین روز‌های تیر امسال وقوع تیراندازی در خیابان دشت بهشت محمد‌شهر به پلیس گزارش شد. زمانی که ماموران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند، مشاهده کردند مرد جوانی براثر اصابت سه گلوله از پشت سر زخمی شده و کف خیابان افتاده است. با حضور اورژانس در محل حادثه او برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد. پزشکان در تلاش برای نجات مرد زخمی بودند، اما او اوایل بامداد روز بعد تسلیم مرگ شد.

همزمان با وقوع قتل او موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی کرج گزارش و تحقیقات جنایی آغاز شد. ماموران برای بررسی ماجرا به محل تیراندازی مرگبار رفتند و به تحقیق از اهالی پرداختند که معلوم شد آن‌ها صدای تیراندازی شنیده اند و زمانی که از خانه و مغازه‌هایشان بیرون آمده‌اند با جوان زخمی در خیابان رو‌به‌رو شده و مردی مسلح با سوار شدن به خودروی پرشیایی محل را ترک کرده است.

ماموران در این مرحله به بازبینی دوربین‌های مداربسته پرداختند و تصاویری به دست آوردند که نشان می‌داد مقتول راننده خودروی پرشیا بوده و کنار خودرویش قرار داشته که بعد از دقایقی مرد جوانی که کوله‌پشتی همراهش بوده در فاصله نزدیک وی قرار می‌گیرد و با بیرون آوردن سلاح از کوله‌پشتی‌اش مرد جوان را غافلگیر کرده و به سمت صورت و گردن وی تیراندازی می‌کند. جوان زخمی شده چند قدمی راه می‌رود که در همان موقع مرد مسلح دنبالش رفته و از پشت یک تیر دیگر شلیک می‌کند، سپس سوار خودروی پرشیای پارک شده وی می‌شود و به سرعت محل را ترک می‌کند.

ماموران در ادامه بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، شماره پلاک خودروی مقتول را به دست آوردند و مشخص شد مالک آن، فرد ۳۴ ساله به نام مصطفی است. ماموران با شناسایی و تحقیق از خانواده وی متوجه شدند او برای انجام کاری از خانه بیرون رفته، اما دیگر بازنگشته و به قتل رسیده‌است.

پرونده‌ای در این باره در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی کرج تشکیل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد. در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد مقتول چندی قبل از سوی پلیس امنیت دستگیر و به زندان رفته که پس از خروج از زندان قربانی این جنایت شده بود.

ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند او با چند زندانی در یکی از زندان‌های کرج و چند نفری بیرون از زندان اختلاف‌هایی داشته است. با توجه به نوع جنایت، ماموران احتمال می‌دهند مقتول قربانی انتقامگیری شده است.در حالی که هیچ ردی از قاتل در دست نیست، خودروی قربانی جنایت در یکی از محله‌های کرج پیدا شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها