کد خبر: 550868
تاریخ انتشار :

کرمانشاه امن ترین استان کشور!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سردار علی اکبر جاویدان در سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه شهرستان قصرشیرین افزود: هم اکنون استان مرزی کرمانشاه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و هیچ مشکل و مساله امنیتی در استان نداریم.

وی اظهار داشت: امنیت اساسی ترین و اصولی ترین نیاز جامعه است و بدون امنیت هیچ رشد و شکوفایی نخواهیم داشت که هم اکنون به لطف نظام مقدس شاهد امنیت پایدار در سطح بین الملل و عرصه ملی هستیم و در این رابطه بر خود می بالیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: متاسفانه بیکاری معضلی است که استان کرمانشاه درگیر آن است و می تواند مستعد ناهنجاری های اجتماعی باشد که تلاش می کنیم با همراهی نهادهای دیگر و ایجاد اشتغال، بیکاری را کاهش دهیم.

سردار جاویدان افزود: در حوزه مقابله با قاچاق، پرچم ناجا بالا است و به شدت با مساله قاچاق برخورد می شود.

وی اظهار داشت: در این برهه حساس کنونی، نیازمند وحدت و همدلی بیشتر هستیم و با توجه به شیطنت های دشمن باید به طور هوشمندانه فضای مجازی را مدیریت کنیم زیرا این فضا می تواند محلی برای ترویج ناهنجاریهای اجتماعی، امنیتی و عقیدتی باشد.

وی گفت: امروز نظام اسلامی به فضل رهبر و خون شهدا و رزمندگان، در حوزه دفاعی و هم عمق نفوذ استراتژیک قدرت اول منطقه است و راهبردهای نظام در اقصی نقاط دنیا در حال اجرا شدن است و به خاطر این قدرت نفوذ، استکبار در هراس است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها