کد خبر: 552528
تاریخ انتشار :

پلمب یک عطاری غیر مجاز

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ تقی افرند درباره جزئیات پلمب این واحد صنفی اظهار کرد: با شکایت شهروندان ساکن شهرک گلستان در خصوص توزیع داروهای غیرمجاز و قاچاق از سوی متصدی یک عطاری، تیم های تحقیقات این یگان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی با اشاره به آغاز تحقیقات اولیه در این زمینه گفت:‌ در تحقیقات اولیه مشخص شد که مالک این عطاری در قالب توزیع داروهای لاغری و ... داروها و قرص‌های قاچاق و غیرمجاز را به فروش‌ می‌رساند، بنابراین با هماهنگی بازپرس شعبه اول بازپرسی ناحیه ۲۶ تهران، روز گذشته این واحد صنفی با هماهنگی از سوی نماینده دادسرای جرائم پزشکی، نماینده معاونت غذا و دارو و معاونت عملیات نظارت بر اماکن عمومی، مورد بازدید قرار گرفت.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت درباره اجناس قاچاقی که از این مغازه کشف شده است گفت:طی این بازدید ۱۶۶۰ بسته قرص قاچاق، هفت بسته پودر قاچاق و چند بسته بطری داروی غیرمجاز کشف شد.
به گفته وی متهمی که این مواد را می‌فروخته است پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل شده و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده است. او پس از تکمیل پرونده راهی دادسرای جرائم پزشکی شده است.
بر اساس گزارش‌های پلیس گفتنی است که این واحد صنفی، به جرم توزیع داروهای قاچاق و غیرمجاز بنابر دستور مرجع قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب شده است.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها