کد خبر: 557466
تاریخ انتشار :

مزایای هر روز نوشتن

مزایای هر روز نوشتن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مزایای هر روز نوشتن

هر روز می نویسم. من این کار را برای امرار معاش انجام می دهم ، اما فکر می کنم نوشتن روزانه به من اجازه داده است که این کار را برای زندگی بهتر انجام دهم.

مزایا

نوشتن هر روز از جهات مختلف به من کمک کرده است. فقط به ذکر چند مورد خواهیم پرداخت:

  • مهارت نوشتن من با سال ها بهبود یافته است.
  • با این همه تمرین می توانم سریعتر بنویسم ، سریعتر تایپ کنم.
  • من به دلیل نوشتن مرتب می توانم فکر خود را بهتر روشن کنم.
  • من می توانم از دید خواننده فکر کنم ، که به من در بسیاری از شرایط زندگی کمک می کند.
  • مجبورم در زندگی خود تأمل کنم که یادگیری مرا عمیق تر می کند.
  • من مجبور هستم بفهمم چگونه به خودم انگیزه دهم تا مرتباً بنویسم.
  • یاد می گیرم یک تمرین منظم ایجاد کنم ، همانطور که با مدیتیشن ، ورزش و غذا خوردن سالم انجام می دهم.
  • یاد می گیرم که بر کمال غلبه کنم و چیزهایی را در آنجا قرار دهم که مورد قضاوت قرار بگیرند و این به من کمک می کند تا شکست و ظلم را بپوشم.
  • یاد می گیرم بر حواس پرتی و تعلل غلبه کنم.
  • فواید بسیار دیگری نیز وجود دارد ، از آغوش عدم اطمینان برای یافتن راهی برای بیان روح وجود من. فکر می کنم نکات کوچک و منطقی نیست.

پس چطور روزانه می نویسید؟ چند ایده برای نوشتن روزانه

نحوه نوشتن روزانه

مهمترین: یک دلیل عالی داشته باشید. بقیه اینها مهم نیست اگر این مرحله را بگذرانید. به این سوال پاسخ دهید: چرا می خواهید هر روز بنویسید؟ اگر به این دلیل سرگرم کننده به نظر می رسد ، جالب به نظر می رسد ، به نظر می رسد خوب است ... وقتی با ناراحتی روبرو می شوید ، آن را رها خواهید کرد. اگر می خواهید این کار را انجام دهید تا به شخص دیگری کمک کنید ، دنیا را به مکان بهتری تبدیل کنید ، روحیه کسی را بهتر کنید ، درد خود را کاهش دهید ، راهی برای بیان نفس عمیق تری خود باشد ... پس می توانید به این دلیل عمیق تر ، شروع به نوشتن کنید.

زمان غیرقابل انکار را مسدود کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید 10 دقیقه در روز است. اما شما باید آن 10 دقیقه را مسدود کنید و با آنها به عنوان یک قرار ملاقات غیرقابل قبول رفتار کنید. شما به پزشک خود نمی گویید که پس از بررسی یک بار دیگر اینستاگرام و فیس بوک خود با او ملاقات خواهید کرد؟ سپس این کار را با قرار ملاقات نوشتن خود انجام ندهید. بنابراین همه چیز را خاموش کنید و با این فضا مقدس باشید. مکانی را برای نوشتن داشته باشید ، مانند دعاهای روزانه خود با آن رفتار کنید و قبل از شروع قرار ملاقات آماده باشید.

اجازه ندهید خودتان فراموش کنید. اگر مطلقاً نتوانید قرار ملاقات را فراموش کنید ، چه خواهید کرد؟ ممکن است آن را در تقویم خود بنویسید ، آلارم را تنظیم کنید ، حتی یک یادداشت را در جایی قرار دهید که نمی توانید آن را از دست دهید. ممکن است از شخص دیگری بخواهید که شما را یادآوری کند. تمام آن کارها را انجام دهید.

این کار را با حداکثر سرعت انجام دهید. برخی فکر می کنند برای محاسبه آن باید یک ساعت یا دو ساعت بنویسند. اما کاری که بزرگ به نظر می رسد دلهره آور است. درعوض ، 5 یا 10 دقیقه بنویسید. چیزی کوچک و قابل انجام. سپس تمام تمرکز خود را بکنید ، مثل اینکه پس از جدایی طولانی به عشق زندگی خود می پردازید.

ذهن آگاهی را تمرین کنید. شما می توانید نوشتن را به عنوان یک مراقبه درمانی انجام کنید - این راهی است که همه چیز را کنار بگذارید. بگذارید افکار شما در صفحه کلمات شوند ، به اصرار شما برای اجرای برنامه ، داستانهایی که خودتان در مورد خود و زندگی خود می گویید . به سادگی در روند نوشتن عجله نکنید و با آن به عنوان یک معاشرت رفتار نکنید - توجه کنید که ذهنتان شکایت می کند ، متوجه بافت اتاق اطراف خود شوید ، متوجه شوید که بدن شما در هنگام نشستن و نوشتن چگونه احساس می کند و لحظه را در آغوش بگیرید.

نقص را در آغوش بگیرید. نوشتن به معنای رها کردن ایده آل های ما است و انجام هر کاری ، حتی اگر نمی توانیم کمال داشته باشیمبنابراین باید عصبانی شویم ، بگذاریم خودمان در چیزی خوب نباشیم ، به هر حال آن را کنار بگذاریم و نقص های زندگی را در آغوش بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها