کد خبر: 559713
تاریخ انتشار :

5 مهارت مدیریت زمان مؤثر برای مدیران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

5 مهارت مدیریت زمان مؤثر برای مدیران

پیدا کردن یک مدیر مؤثر و موفق که نمی داند چگونه به درستی مدیریت زمان و کارمندان خود را انجام دهد ، کمی شبیه به پیدا کردن یک اسب شاخدار است. شما وجود نخواهد داشت ، زیرا آنها وجود ندارند. اینکه چگونه شما در استفاده از وقت خود مدیریت می کنید در نهایت مشخص خواهد کرد که آیا شما در انجام آن کارها موفق هستید یا نه.

قبل از اینکه به مهارتهای مدیریت موثر مدیریت زمان بپردازیم ، "چرا" و "به چه دلیل" در رابطه با مدیریت زمان بحث خواهیم کرد. مدیریت زمان صرفاً روشی برای سازماندهی نحوه استفاده بهینه از 24 ساعت در روز برای انجام کارهای شخصی و حرفه ای است.

تمام مهارت های مدیریت زمان جایی در این ماتریس قرار می گیرند. یادگیری برای شکستن وقت و وظایف خود به طور مؤثر به شما امکان می دهد اهداف خود را انجام دهید و تیم خود را با موفقیت هدایت کنید - بدون آنکه عقل خود را از دست بدهید.

  1. بدانید چگونه به درستی اهداف را برنامه ریزی کنید

یادگیری چگونگی درست برنامه ریزی اهداف تیم شما مهم است. در مورد اهداف ، شما باید اهداف روزانه ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالانه را تعیین کنید که می توانند در تکالیف قابل کنترل تقسیم شوند.

به عنوان مثال ، اگر شما در طی یک سال 10 درصد افزایش ترافیک به وب سایت شرکت داشته باشید ، باید نقاط عطف قابل اندازه گیری را به صورت هفتگی ، ماهانه و در علامت شش ماهه تنظیم کنید تا هدف در مسیر خود نگه دارید.

  1. ارتباط خوب باعث ایجاد تفاوت خواهد شد

برقراری ارتباط خوب می تواند هرگونه رابطه - شخصی یا شغلی - را ایجاد یا از بین ببرد و هنگامی که یک مدیر در مدیریت زمان خود تلاش می کند ، ارتباطات اغلب رنج می برد. با این حال ، اگر یک مدیر وقت لازم را برای گوش دادن و ارتباط واضح با تیم و مشتریان خود داشته باشد ، می تواند تفاوت در موفقیت یک کسب و کار را ایجاد کند.

مطمئن شوید که به طور مرتب با اعضای تیم خود ارتباط برقرار می کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها به سمت نقاط عطفی که به طور واضح بیان شده است ، کار می کنند. مدیری که به طور واضح و منظم با مشتریان ارتباط برقرار می کند ، بیشتر احتمال دارد که تجارت خود را نیز توسعه دهد. حتماً با ارتباط متفکرانه بیشترین وقت خود را بکار بگیرید.

  1. سازماندهی خوب مهم است

سازمان قدرتمند شامل وظایف محول شده و فضای کاری واقعی شما برای مدیریت زمان مؤثر برای مدیران بسیار مهم است. اگر تیم شما متلاشی شود و مردم از اینکه چه وظایفی در صفحه خود دارند یا مشخص نیست که آنها برای کمک به چه کسانی مراجعه کنند ، مشخص نیست ، اهداف تعیین شده ای را متحمل می شود.

ارتباط خوب و سازماندهی خوب وقتی به دست می آید که بیشترین استفاده را از وقت شخصی داشته باشید ، دست به دست هم می دهند.

4- نمایندگی مؤثر، همه چیز است

نمایندگی کارآمد به شما در تنظیم اعضای تیم کمک می کند تا با اطمینان و کارآمد کار کنند. به عنوان یک مدیر ، وظیفه شما این است که ارزیابی کنید چه کسی روی کارمندان شما مناسب ترین وظیفه را دارد و مسئولیت های انجام شده را به عهده می گیرد. عدم انجام وظایف صدر و نمایندگی فقط باعث اتلاف وقت شما و اعضای تیم شما خواهد شد.

با تفویض دقیق وظایف مختلف و اطمینان از اینکه کارکنان شما برای انجام آن وظایف لازم را داشته باشند ، اعضای تیم در هنگام اتمام کار کمتری به شما خواهند کرد.

5 - وظایف مناسب را در زمان مناسب برنامه ریزی کنید

اگر در حال ساختن ماشین هستید ، قبل از نصب قاب سعی نمی کنید سیستم صوتی را نصب کنید ،؟

تصمیم بگیرید که وظایف کلیدی مورد نیاز برای دست کشیدن قبل از حرکت به چیز بعدی چیست. اینها ممکن است موارد کوچکی باشد مانند پاسخ دادن به پرس و جو از رئیس شما یا آنها بزرگتر باشند ، مانند نهایی کردن برنامه های یک استراتژی جدید رسانه های اجتماعی.

نکته این است که حتما یاد بگیرید که مهمترین وظایف هر روز را در اولویت قرار دهید ، چه مدت زمان لازم است که آنها را انجام دهید و چه موقع باید به آنها رسیدگی کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها