کد خبر: 559715
تاریخ انتشار :

چگونه می توان والدین خوبی بود و بچه های موفقی داشت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چگونه می توان والدین خوبی بود و بچه های موفقی داشت

بی احتیاطی

یک مطالعه باورنکردنی وجود دارد که به تازگی نتایج خود را پس از 30 سال تحقیق منتشر کرده است. این مطالعه در مجله روانپزشکی انجمن پزشکی آمریکا گزارش شده است. آنها به مدت 30 سال بیش از 2500 کودک شش ساله را دنبال کردند تا توانایی موفقیت در زندگی را ارزیابی کنند. یافته های آنها حاکی از آن است که بزرگسالانی که کمتر موفق بودند در سن جوانی بی توجه بودند.

در این مطالعه بی توجهی با متغیرهای متنوعی از جمله مهارتهای ضعیف ، عدم تمرکز ، سرزنش دیگران ، پرخاشگری و سطح بالای اضطراب تعریف شده است. این بدان معناست که ما ، به عنوان والدین ، باید ببینیم که چگونه والدین می توانند به طور مؤثر رفتارهای بی توجهی را کاهش دهند. آموزش فرزندانمان برای به اشتراک گذاشتن ، نحوه تمرکز و رسیدگی به مسائل پرخاشگری و اضطراب برای کمک به فرزندانمان در بزرگسالان موفق ضروری است.

برای بچه های خود در دسترس باشید

یک نکته برای پرورش بچه های موفق این است که در آنجا برای فرزندان خود باشید. کودکان والدین خود را می خواهند. آنها ترجیح می دهند از اسباب بازی ها و چیزها والدین خود وقت و توجه بیشتری داشته باشند.

ما باید اطمینان حاصل کنیم که زندگی شخصی و زندگی کاری ما متعادل باشد ، تا فرزندان ما زمان مورد نیاز خود را از ما بگیرند. اگر ما هفته ای 90 ساعت در دفتر کار کنیم ، حضور در آنجا برای بچه ها دشوار خواهد بود. آنها می خواهند ما برای فعالیت های خود و برای کارهای روزمره خود نیز از جمله کمک به کارهای خانه و به طور مرتب غذا خوردن وعده های غذایی در آنجا باشیم.

یک مطالعه توسط رابی و همکاران (2014) نشان داد که کودکانی که از اوایل کودکی مراقبت های مادرانه حساس را انجام می دهند ، احتمالاً از نظر ذهنی موفق هستند (با داشتن سطح تحصیلات بالاتر) و از نظر اجتماعی نیز مانند بزرگسالان شایسته تر هستند.

تشویق کردن کودکان

یكی از بهترین راهها برای كمك به كودكان در ایجاد رقت ، ستایش از تلاشهای آنهاست نه دستاوردهای آنها. اگر شما از تلاشهای آنها ستایش می کنید ، پس از ناکامی ، آنها هنوز هم می توانند خوبی ها را در اوضاع شناسایی کنند و احساس یک شکست کامل نکنند.

کودکان باید مورد ستایش قرار بگیرند. آنها هنگام رسیدن به موفقیت ، حتی در موارد کوچک زندگی مانند یادگیری کراوات کفش و یا یادگیری دوچرخه سواری ، می توانند از اعتماد به نفس و اعتماد به نفس خود برخوردار شوند. آنها می توانند خود را از ناکامی برگردانند ، زیرا در حال یادگیری این فعالیت ها هستند وقتی شخصی در این راه آنها را تشویق و ستایش می کند.

آنها را به سخت کار کردن در خانه آموزش دهید

افراد موفق معمولاً افراد سخت کوش هستند. مردم می دانند که چگونه می توانند به کار خود ادامه دهند حتی وقتی می خواهند دست از کار بیاندازند ، و وقتی اخلاق کاری خوبی دارند. آموزش بچه ها به سخت کار کردن در خانه شروع می شود. این به معنای اختصاص کار است.

کودکان برای اینکه در بزرگسالی موفق باشند ، باید اخلاق شغلی خوبی ایجاد کنند و یاد بگیرند که در تیم (خانواده تیم) باشند. انجام کارها فقط در مورد بالا بردن بار کاری والدین و مراقبان نیست. همچنین در مورد آموزش مسئولیت فرزندان و اینکه آنها در کارهای خانواده و بار کاری نقش دارند.

به آن ها شخصیت خوب دهید

برای بسیاری از خانواده ها آموزش رشد شخصیت ریشه در ایمان و آداب مذهبی آنها دارد. ما باید آگاهانه تلاش کنیم تا فرزندان خود را به افراد دوست داشتنی آموزش دهند. آموزش به آنها ویژگی های شخصیت خوب یک روند روزانه است. قدم اول مشخص کردن ویژگی های شخصیتی مهمترین است.

مقاله ای در TIME ، نوشته EstherWojcicki ، که چاپ شده است ، بیان می کند که ویژگی های خاصی را برای رشد در کودکان ترسیم می کند تا آنها را به بزرگسالانی موفقی تبدیل کند. او این صفات که منجر به موفقیت می شود را اعتماد ، احترام ، استقلال ، همکاری و مهربانی معرفی می کند. اینها همه ویژگیهای شخصیتی هستند که ما به عنوان والدین ، توانایی تحریک در فرزندان خود را داریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها