کد خبر: 567010
تاریخ انتشار :

دستگیری متلک‌پران کهنه کار

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم در خصوص دستگیری شرور شرق تهران، گفت: چهارشنبه گذشته چند تن از اهالی خیابان مدائن در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از برهم زدن نظم و ایجاد ترس و وحشت در بین اهالی محل توسط یک شرور اعلام شکایت کردند.

وی افزود: با دریافت این خبر تیمی از مأموران به نشانی اعلامی مراجعه و با یکی از شرورهای سابقه دار که بارها از سوی کلانتری دستگیر شده بود، روبرو شدند.

شریفی مقدم ادامه داد: شرور ۵۴ ساله به محض مشاهده مأموران با سلاح سرد و چوب در حالی که توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد به سمت مأموران حمله ور شده و سعی در متواری شدن از محل را داشت که مأموران اعزامی موفق شدند متهم را مهار و وی را خلع سلاح کنند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات اولیه تیم پلیسی مشخص شد، این مرد ۵۴ ساله با متلک پراکنی، باج خواهی و بستن مسیر مردم از آنها اخاذی و باعث مزاحمت و ایجاد ترس و وحشت در بین افراد عبوری شده بود.

کلانتر محله گلبرگ با اشاره به اینکه این شرور در گذشته ۶ بار نیز با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری و انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها