کد خبر: 571444
تاریخ انتشار :

زن سارق موبایل در بیمارستان به دام افتاد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ سعید آقایاری در خصوص پرونده ای که در حال پیگیری از سوی ماموران است اظهار کرد: زنی سن بالا با لباس و یک کیف زنانه شیک به سراغ همراه بیماران می‌رفت و با چهره ای آشفته و نگران ادعا می‌کرد که شارژ گوشی موبایلش تمام شده و باید به یک نفر زنگ بزند.

وی افزود: این زن برای اعتماد سازی وقتی گوشی موبایل را در دست می گیرد کیف دستی اش را در اختیار صاحب موبایل قرار می‌دهد و بعد از یک شماره گیری با موبایل شروع به صحبت می‌کند و آرام آرام از همراه بیمار دور می‌شود و در یک لحظه از بیمارستان خارج و گوشی موبایل را به سرقت می‌برد.

آقایاری ادامه داد: طعمه‌های این زن با توجه به اینکه کیف زنانه در دستشان است ابتدا به رفتارهای وی شک نمی‌کردند و منتظر می‌ماندند تا زن مسن برای گرفتن کیفش بازگردد اما بعد دقایقی که هیچ خبری از وی نمی‌شد اقدام به بررسی کیف زنانه کرده که متوجه خالی بودن آن می‌شدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد این پرونده در حال رسیدگی است اما شهروندان در زمان روبرو شدن با چنین اتفاقاتی در بیمارستان‌ها یا مراکزی که افراد توجه کمتری به اطراف دارند گفت: در بخش‌های اطلاعات، حراست و پذیرش و اورژانس بیمارستان‌ها یک تلفن خط آزاد برای استفاده همراه بیماران وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه یگان‌های حفاظت فیزیکی یا پلیس در بیمارستان حضور دارند شهروندان در زمان مواجهه با چنین افرادی آنها را به ماموران پلیس معرفی کنند تا تیم‌های پلیس حاضر در بیمارستان به کمک و راهنمایی افراد بپردازند و شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی از گرفتار شدن از دام فریبکاران و دزدان در امان بمانند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها