کد خبر: 572353
تاریخ انتشار :

بهترین تورهای جنوب شرق آسیا در نوروز

بهترین تورهای جنوب شرق آسیا در نوروز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آژانس مقتدرسیر از همین حالا، تورهای گردشگری نوروزی را برنامه‌ریزی کرده است. هر چه زودتر با نرخ به صرفه، تور عید نوروز 99 را رزرو کنید و برای تعطیلاتی به یادماندنی، پرواز کنید.

نوروز 99 در سواحل مالزی

تور مالزی نوروز 99 به مقصد انواع شهرهای مدرن و ساحلی برنامه‌ریزی می‌شوند. سفر به کوالالامپور، شهری مدرن که برای گردشگری توسعه یافته است. تورهای مالزی به صورت ترکیبی از کوالالامپور و یکی از شهرهای ساحلی برنامه‌ریزی شده‌اند. این کشور ثروتمند، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و به همین دلیل، زیرساخت‌های بسیار مفرح و به‌صرفه‌ای دارد.

تورهای نوروزی مالزی
  • کوالالامپور
  • کوالالامپور + پنانگ
  • کوالالامپور + سنگاپور
  • کوالالامپور + لنکاوی

در روزهای نوروز با سفر به مالزی، نه تنها می‌توانید در کوالالامپور خوش بگذرانید و از تفریح‌های هیجان‌انگیز بهره ببرید، بلکه می‌توانید با انتخاب این تور‌های ترکیبی، در شهر‌های ساحلی حسابی استراحت کنید و روز‌های عاشقانه‌ای را همراه همسفرتان بسازید.

بهترین تورهای جنوب شرق آسیا در نوروز

در این جزیره‌های زیبا و اسرارآمیز، قایق سواری کنید و در لنکاوی، سوار تلکابین زیبای‌ش شوید. برخی کابین‌های آن، دارای کف شیشه‌ای هستند که می‌تواند برای‌تان جالب باشد. توصیه می‌کنیم در این جزیره، حتما هتل‌های پنج ستاره انتخاب کنید که یکی از جاذبه‌های گردشگری در لنکاوی همین هتل‌ها با امکانات منحصر به‌فردشان است. در روزهای اقامت کوالالامپور در تور مالزی ، ساعاتی را برای خرید اختصاص دهید، چون بهترین خریدها را می‌توانید در مراکز خریدی هم‌چون پاویلون، سوریا یا در تایمز اسکور انجام دهید. اما در کوالالامپور یا حتی اگر با همین تور به سنگاپور رفتید، هتل چهار ستاره هم مناسب است و خدمات خوبی ارائه می‌دهد.

تور‌ها با پرواز مستقیم ماهان به مالزی برنامه‌ریزی شده‌اند و تمامی آن‌ها دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی هستند. با خیال راحت چمدان ببندید، از گشت‌های شهری به همراه راهنمای فارسی زبان آژانس لذت ببرید. در مورد خدمات سرو غذای هتل‌ها، در وب‌سایت آژانس مقتدرسیر در مقصد‌های مختلف، اطلاعات کاملی درج شده است. می‌توانید برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد سفرهای نوروزی، با کارشناسان آژانس مقتدرسیر مشورت کنید و بهترین تور مالزی را رزرو کنید.

سفر نوروزی متفاوت در ویتنام

دیدنی‌های هیجان‌انگیز و زیبایی در تور ویتنام منتظر شماست. در این سفر، سواحل و مناظر بکر، با غذاهای خوش طعم و هیجان‌انگیز که شما را با مردمی تازه آشنا می‌کند. ویتنام پس از جنگ عجیب و بدی که از سر گذراند، حالا به کشوری توریستی تبدیل شده که مردم از سراسر دنیا، برای دیدن این کشور سفر می کنند. تورهای نوروزی ویتنام با پرواز امارات،ماهان و قطر برنامه‌ریزی شده‌اند. گردشگران در انواع تورهای نوروز 99، می‌توانند به مدت ۷ شب ، انواع تورهای ترکیبی را انتخاب کنند. البته تور ترکیبی مالزی و ویتنام نیز، ترکیب خوبی برای دیدن دو کشور است. تور ویتنام ، برای اقامت در هو شی مین، هانوی و خلیج هالونگ با کشتی کروز برنامه‌ریزی شده‌اند. در تمام تورها، گردشگران با راهنمای تخصصی فارسی زبان، به دیدن زیبایی‌های شهرها می‌روند. اطلاعات دقیق تورهای گردشگری ویتنام را می‌توانید در وب سایت مقتدرسیر نیز بررسی کنید.

دیدنی‌های هانوی
  • دریاچه هوان کیم (Hoan Kiem Lake)
  • معبد انگوک (Ngoc Son Temple)
  • موزه زندان هوا لو (Hoa Lo Prison)
  • مقبره هو شی مین
  • معبد لیترچر (The Temple of Literature)
  • مرکز خرید هانوی سیتی

ویتنام غذاهای عجیب و خوشمزه‌ای دارد که برای هر سلیقه، غذایی خوشمزه پیدا می‌شود. غذاهای دریایی و نوشیدنی‌هایی با طعم‌های جدید را در این کشور امتحان می‌کنید. این‌جا کشور ارزانی است و انتخاب سفر، برای بسیاری از اروپایی‌هاست. به همین دلیل، رستوان‌ها و فست‌فودهای زنجیره‌ای معمول را هم به راحتی پیدا می‌کنید.

بهترین تورهای جنوب شرق آسیا در نوروز

توصیه می‌کنیم از میان هتل‌های پیشنهادی آژانس، یکی از چهار ستاره‌های خوب و پنج ستا‌ره‌های تاپ را انتخاب کنید تا از خدمات خوب هتل‌ها، بهره ببرید. تمام هتل‌ها، معمولا دارای استخر هستند و برای گردشگران آژانس، صبحانه بین‌المللی سرو می‌شود. ویتنام مردمی بسیار فهیم دارد که پذیرای گردشگران هستند زیرا که کشورشان، دیدنی‌های فراوانی برای گردشگران دارد. در بهار امسال، مهمان شهر زیبای هانوی باشید. از صنایع دستی این شهر، عیدی و سوغاتی بخرید. این‌جا ترکیب خوبی از مدرنیته و سنت دارد و موزه‌های خوبی برای بازدید وجود دارد، معمولا جشن و پای‌کوبی و فستیوال هم به راه است و می‌توانید با مردم ویتنام و گردشگران معاشرت کنید و همراه شوید. برای سفر به ویتنام، چند روز کاری نیاز به اخذ ویزا دارید، به همین دلیل برای برنامه‌ریزی سفر مناسب، از همین حالا با کارشناسان مقتدرسیر تماس بگیرید و برای رزرو تور ویتنام نوروز 99 ، اقدام کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها