کد خبر: 572950
تاریخ انتشار :

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : از پرطرفدارترین مکان های دیدنی دبی تفریح و هیجان در فراری لند دبی است، سرزمینی پر از هیجان و لذت که به دلیل ساخت مدرنی که دارد تمامی روز و شب های سال مملو از جمعیت و پرتب و تاب است. شهر توریستی دبی سال هاست که گردشگران و تاجران زیادی را به سمت خود کشانده و آنها را غرق در شادی و هیاهو می کند. در اینچنین شهر پیشرفته ای هیچ مسافری دغدغه این را ندارد که شب یا حتی روز خود را چطور و کجا بگذراند و قطعا یکی از شب های خود را در شهربازی های فوق مدرن دبی خواهد گذراند. شاید که البته احتمالش کم است از گشت و گذار در سواحل و مراکز خرید دبی خسته شوید، اما اگر احیانا خسته شدید و به قدری هیجان نیاز داشتید، فراری پارک دبی که لقب مدرن ترین شهربازی جهان را دارد، به خوبی می تواند لذت و در عین حال هیجان را به شما تزریق کند.

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟

دبی، بهترین شهربازی دنیا را دارد!

فراری پارک دبی یکی از برترین ها و بهترین های جهان است، تمامی اقشار از جمله نوجوانان، بچه ها و حتی افراد مسن در این پارک می توانند اسباب بازی های مهیجی را پیدا کنند که مناسب سن آنها باشد. تمامی اسباب بازی های شهربازی مدرن فراری لند دبی به بهترین امکانات و پیشرفته ترین تکنولوژی ها مجهز هستند و از سطح کیفیت و ایمنی بسیار خوبی برخوردار هستند.

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟

هیجان توام با لذت در فراری لند دبی

این شهر بازی حتی از بهترین شهربازی در تهران نیز بهتر و جذاب تر است، به همین دلیل خیلی از ایرانیان را به سمت خود جذب می کند. رفتن به فراری پارک دبی بهترین انتخاب مسافران دبی بعد از گرمای بیش از حد دبی و سر زدن به مراکز خرید و خیابان های دبی است. یک شب یا حتی یک روز کامل را به سوارشدن وسیله های عجیب و غریب شهربازی دبی اختصاص دهید، چه بسا ممکن است زمان هم کم بیاورید و فرصت امتحان کردن تمام اسباب بازی های این شهربازی مدرن در دبی را پیدا نکنید. اما زمانی که لازم است صرف گشتن در آن کنید، بهتر است یک نیم روز یا حتی یک روز کامل باشد. دنیایی از تجربه را در این مکان توریستی دبی می توانید کسب کنید و با رفتنتان به آنجا مطمئن باشید دیگر هیچ شهربازی دیگری در دنیا نخواهد بود که به چشم شما بیاید و دلتان تجربه کردن آن را بخواهد.

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟

هزینه های بزرگترین شهربازی جهان

شهربازی های دبی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان هزینه های ورودی مخصوص و همچنین برای استفاده از اسباب بازی های متنوع آن شرایط خاصی دارند که به طور مثال هزینه ورودی برای بزرگسالان در حدود 200 درهم و برای کودکان نیز با توجه به شرایط خاصی که داشته باشند نیز قیمتش متغیر بوده و از حدود 175 درهم شروع می شود. خوب است بدانید که کودکانی که سن پایین داشته باشند ممکن است برای بازی با برخی از اسباب بازی ها مجوز ورود پیدا نکنند یا حتی کودکانی که قدشان پایین تر از 100 سانتیمتر یا یک متر است نیز از پرداخت ورودی برای برخی اسباب بازی ها معاف هستند و می توانند رایگان وارد شوند، اما تمام بزرگسالانی مثل شما، باید هزینه های ورودی مخصوصی پرداخت نمایید. البته دبی زمان های خاصی مانند فصل های کم گردشگر دبی را برای انواع وسیله های بازی فراری لند در نظر می گیرد که شما می توانید در زمان هایی عازم دبی شوید که قیمت تور دبی لحظه آخر تا حد خوبی شکسته شده باشد و مجبور به ایستادن در صف های طولانی برای سوار شدن نباشید.

اما اگر دوست دارید فرزندانتان را بیشتر خوشحال کنید می توانید آنها را با بردن به یک شهربازی که مخصوص خودشان است و به نام شهر بچه ها در دبی شهرت دارد، آنها را دوچندان خوشحال کنید. همچنین می توانید برای رفتن به دبی از تورهای لحظه آخری دبی با ارزانترین قیمت ها یا به Dubai Tours مراجعه نمایید.

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟

پارک فراری دبی بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان

ساخت شهربازی سرپوشیده و حتی فراری لند دبی به گونه ای مدرن طراحی شده است که تنها برای کودکان و افراد کم سن و سال جذابیت ندارد، بلکه خیلی از افرادی که عاشق شخصیت های کارتونی مانند شخصیت های مارول هسند نیز بی نهایت از بودن و بازی کردن در این شهربازی لذت می برند. خیلی از کودکانی که به دبی می آیند، تعریف شهربازی مدرن دبی را شنیده اند و برای بازی با شخصیت های مورد علاقه شان لحظه شماری می کنند، کاراکترهای داستانی جذاب مانند هری پاتر، پاندا کنگفوکار، بتمن و سوپرمن و... از جمله کاراکترهایی هستند که می توانید با آنها بازی کنید؛ عکس بیندازید، حتی برخی از آنها از شما پذیرایی هم می کنند یا شاید هم شما را با حرکات و رفتارهای معروفشان هیجان زده کنند.

شهربازی فراری دبی بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان

فراري پارك دبي بهترین شهربازی نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیاست و عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان را همچنان به دوش می کشد. و اما می رسیم به پارک فراری بزرگ دبی که نمای بالایی آن هر عاشق ماشین و ماشین بازی را جذب خود می کند، مکانی که به شکل ماشین فراری طراحی شده و خود به طرز مشخصی نمایانگر کاربرد آن است.

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟

فراري پارك ابوظبي شهربازی لوکس دبی

فراري پارك ابوظبي جزء تفریحات دبی محسوب می شود که شاید قشر خاصی از گردشگران تور دبی علاقمند به آن باشند. شهربازی فراری در ابوظبی دبی واقع شده است و با عنوان بهترین شهربازی های دنیا شهرت و آوازه جهانی در میان تمامی اروپایی ها و حتی خاورمیانه دارد. ماشین های لوکس و آنچنانی در این شهربازی وجود دارد که می توانید لذت هر سرعتی را با سوار شدن در آنها بچشید و از شدت هیجان زبانتان بند بیاید.

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟

بهترین و در عین حال خطرناک ترین شهربازی دنیا

اما یادتان باشد در عین بهترین و زیباترین تجربه در این شهربازی در عین حال می تواند خطرناک هم باشد چرا که فراری لند ابوظبی به خطرناک ترین شهربازی دنیا نیز مشهور است پس جانب احتیاط را نیز رعایت بفرمایید. فراری ورلد دبی پر از بازی های پرهیجان است و امکانات متعددی از جمله رستوران و فروشگاه و سالن های نمایش و تئاتر دارد.

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟

قيمت بليط فراري پارك دبي

بودن در این پارک سبب ترشح بیش از حد آدرنالین می شود و پیشنهاد می کنیم پیش از ورودتان به این پارک از سلامتی خودتان مطمئن باشید و سپس بلیط های متنوع آن را خریداری کنید. بازی ها و ماشین های سواری متنوعی در این پارک موجود است که قیمت بلیط فراری پارک دبی با توجه به زمان استفاده و همچنین نوع امکانات آن متغیر است. همچنین زمین های بازی برای کودکان شما هم دارد و مخصوص پسربچه هایی است که به ماشین سواری در مدت کوتاه قانع نمی شوند. ماشین های کنترلی امنی که می توانید با خیالی آسوده کودکانتان راسوار آنها کنید و از دور به تماشای هیجان و لذت آنها بپردازید.

سرعت ترن هوایی فراری دبی چقدر است؟

مشهورترین وسیله بازی در فراری ورلد ابوظبی دبی ترن هوایی آن است که از ارتفاع 60 متری با سرعتی نزدیک به 120 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. ترن هوایی شهربازی فراری دبی که به فلایینگ ایسس Flying Aces مشهور است در کنار ترن هوایی توربو ترک Turbo Track که به طور عمودی حرکت می کند، هیجان انگیزترین بازی در این شهربازی مدرن است که با سرعتی نزدیک به 102 کیلومتر در ساعت با ارتفاع 60 متری حرکت می کند.

برای سوار شدن در ترن هوایی دبی باید نفستان را در سینه حبس کنید تا به انتهای مسیر برسید. لازم است بدانید افرادی که قد پایین تر از 130 متر دارند اجازه سوار شدن در ترن هوایی را ندارند. سوار شدن در فراري دبي لذت جالبی دارد و می توانید این لذت را با تور دبی لحظه آخر دات کام با اطرافیان و خانواده خود همراه شوید ولی لازم است پیش از رفتن به آنجا آموزش های لازم را کسب نمایید و سپس هزینه های چند صد درهمی (از 500 درهم تا 800 درهم) برای تجربه هیجان پرداخت کنید.

مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟ مدرن ترین شهربازی جهان کجاست؟

نحوه رفتن به فراری پارک دبی

با توجه به اینکه ساعت کاری فراری ورلد ابوظبی از 11 صبح تا 8 شب است، می توانید با ماشین به این شهربازی رفته و به دنبال پارکینگی باشید که خودرو خود را در آن به طور رایگان پارک کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها