کد خبر: 573535
تاریخ انتشار :

معاون وزیر بهداشت: ردی از ابتلا به کرونا ویروس در کشور وجود ندارد/ شمار تلفات در چین به ۱۵۰۰ نفر رسید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، علیرضا رئیسی در گفتگو با روابط عمومی معاونت بهداشت افزود: هم اکنون کلیه مبادی ورودی کشور شامل مرزهای زمینی، هوایی و دریائی با پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین پایش بهداشتی تحت کنترل کامل کارشناسان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی قرار دارند .

وی اظهار داشت: شمار تلفات کروناویروس در چین به ۱۵۰۰ نفر رسیده ؛ این درحالیست که تعداد مبتلایان به این ویروس همچنان روبه افزایش است .

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت : امروز در یازدهمین روز قرنطینه، کلیه هموطنان بازگشته از شهر " ووهان" چین در سلامت کامل به سر برده و آزمایش‌های مربوطه منفی است، و این عزیزان طبق پروتکل‌های جهانی تا سه روز دیگر در قرنطینه خواهند بود.

وی افزود: علاوه بر فراهم بودن کلیه امکانات رفاهی برای این هموطنان، پزشکان متخصص، کارشناسان امور بیماری‌ها، بهداشت محیط و اورژانس در محل قرنطینه مستقر و بر سلامت ایشان نظارت کامل دارند.

دکتر رئیسی ضمن اشاره به انتشار برخی شایعات پیرامون وجود مواردی از کرونا ویروس در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام شده هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکنون دیده نشده و هموطنان اخبار پیرامون کرونا ویروس را فقط از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری کنند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها