کد خبر: 575454
تاریخ انتشار :

زنجان ضدعفونی شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبارزه با بیماری کرونا عزم همگانی می‌طلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این بیماری همکاری داشته باشند.

سرپرست شهرداری زنجان گفت: اولویت شهرداری زنجان مبارزه با این ویروس واگیردار است و تا عادی شدن اوضاع محور اصلی فعالیت‌های شهرداری مقابله و پیشگیری از این بیماری است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان نیز در همین راستا ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌های شهری و تاکسی‌ها را به صورت شبانه انجام می‌دهد، تصریح کرد: در شهر زنجان 115 دستگاه اتوبوس داریم که هر شب توسط شهرداری زنجان ضدعفونی می‌شود و شب گذشته نیز این اقدام با همکاری ارتش انجام شد.

احمدی همچنین از ضدعفونی کردن تاکسی‌های شهری به تعداد بیش از 2 هزار و 400 دستگاه خبر داد و افزود: روزانه 300 تا 400 مراجعه حضوری در این زمینه داریم و امروز به آژانس‌ها و اسنپ نیز این فراخوان را دادیم که برای این کار مراجعه کنند.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شست و شوی ناوگان حمل و نقل عمومی در دو پایانه انجام می‌شود، تصریح کرد: همچنین در چهار نقطه پرتردد شهری نیز ضدعفونی معابر انجام می‌شود.

وی همچنین از توزیع ضدعفونی روزانه دستکش و ماسک نیز در بین نیروهای خدماتی شهرداری خبر داد و گفت: برای ضدعفونی کردن معابر از ظرفیت 90 نیروی شهرداری و ارتش استفاده شد.

احمدی در ادامه از طرح ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی نیز خبر داد و افزود: پاساژ طلا، پاساژ تهران، بازار بالا و پایین، پاساژ اشراق، مجتع تجاری نور مکان‌هایی بودند که ضدعفوفی شدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها