کد خبر: 575565
تاریخ انتشار :

دستگیری ۲ فروشنده محلول ضد عفونی کننده غیر مجاز

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ محمد قدم زاده در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۱:۰۰ صبح پنج شنبه هشتم اسفند ماه سال جاری مأموران گشت کلانتری ۱۶۴ قائم در منطقه آجودانیه متوجه فروش مواد ضدعفونی کننده راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ شدند. دو مرد جوان به محض مشاهده خودروی پلیس سوار بر خودروی شأن شده و به سرعت از محل متواری شدند.

وی افزود: مأموران به تعقیب خودروی متهمان پرداخته و پس از یک کیلومتر تعقیب و گریز موفق شدند خودروهای متهمان را متوقف و هر دو مرد جوان را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که این دو متهم از شهرهای شمالی کشور به تهران آمده اند و ظرف‌های ۴ لیتری محلول ضدعفونی کننده تقلبی را به قیمت یک میلیارد و دویست هزار ریال می‌فروختند.

کلانتر محله قائم با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو ۴۰۰ برچسب و هولوگرام جعلی مربوط به شرکت‌های معتبر کشف شد، متهمان به همراه محموله کشف شده به کلانتر ی قائم منتقل شدند.

سرهنگ قدم زاده گفت: در حالی که متهمان همچنان اصرار داشتند این محلول‌های ضد عفونی است بازرس وزارت بهداشت با حضور در کلانتری عنوان کرد که این محلول‌ها فاقد تاریخ تولید و انقضا و غیربهداشتی است.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و واگیردار بودن این ویروس از مردم تقاضا می‌شود محلول‌های ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک را فقط از داروخانه‌ها یا مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت تهیه کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها