کد خبر: 576366
تاریخ انتشار :

علی صادقی و تفریحات لاکچری در بحبوحه کرونا

علی صادقی و تفریحات لاکچری در بحبوحه کرونا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، علی صادقی هنرپیشنه سینما و تلویزیون است. علی صادقی اغلب در کارهای طنز بازی می‌کند. علی صادقی با سریال‌هایی مثل خانه‌به‌دوش، متهم گریخت و ... معروف شد. علی صادقی بر خلاف شایعات موجود همسر خاله شادونه نیست. علی صادقی این روزها با انتشار عکس‌هایی از تفریحات لاچکری‌اش خبرساز شد.

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی هنرپیشه سینما و تلویزیون ۱۴ آذر ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۷۰ آغاز کرده است. سریال بهترین تابستان من آغاز شهرت علی صادقی بود. علی صادقی تاکنون در سریال خانه به دوش ،متهم گریخت و فیلم سینمایی عشقولانس نقش آفرینی کرده است. به تازگی علی صادقی عکس جدیدی از تفریح لاکچری اش منتشر کرده است. در قسمت زیر تصویری از تفریحات علی صادقی بازیگر ایرانی را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصویر در نیک صالحی همراه ما باشید.

تفریحات لاکچری

به تازگی علی صادقی بازیگر ایرانی تصویری از تفریح لاکچری اش در اینستاگرام منتشر کرد.

علی صادقی و تفریحات لاکچری در بحبوحه کرونا

ازدواج علی صادقی

مدتی در مورد ازدواج علی صادقی با خاله شادونه شایعات زیادی در رسانه ها منتشر شد که خودش شخصا در برنامه شام ایرانی این خبر را تکذیب کرد. در سایت های مختلفی دیده می شود که علی صادقی ازدواج کرده و متاهل است اما همسرش ملیکا زارعی نیست . در حال حاضر علی صادقی هیچ خبری از ازدواجش و متاهل بودنش را به طور رسمی اعلام نکرده است.

فعالیت هنری

در سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۱ ساله بود بطور اتفاقی در مدرسه، توسط امیر سماواتی کارگردان برای بازی در فیلم تلویزیونی آفتاب عالم تاب بکار گرفته شده و اولین تجربه خود را بدست آورد. در سال ۱۳۷۵ با سریال بهترین تابستان من وارد تلویزیون شد و بعد از تجربه موفق در سریال پشت کنکوری ها در سال ۸۱ با فیلم روایت سه گانه در سال ۸۲ وارد سینما شد

در سال ۸۲ با کوچه اقاقیا بکارگردانی رضا عطاران دیده شد. یکسال بعد سال ۸۳ با سریال خانه به دوش رضا عطاران در کنار آناهیتا همتی به اوج شهرت رسید و سال ۸۴ نیز با متهم گریخت بسیار درخشان ظاهر شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها