کد خبر: 576628
تاریخ انتشار :

در خانه بمانیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، این روزها که شیوع ویروس کرونا شدت بیشتری پیدا کرده است، کاربران شبکه های اجتماعی ، بیش از گذشته به اهمیت ماندن در خانه برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس پی برده اند و هشتگ در خانه بمانیم را به اشتراک می گذارند. طبق توصیه پزشکان، بهترین کار برای پیش گیری از ابتلا به ویروس کرونا، در خانه ماندن و قرار نگرفتن در معرض این ویروس است. بنابراین ضروری است که برای حفظ جان خود، تنها در موارد ضروری از خانه خارج شویم تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازیم ما چه طور می توانیم در خانه بمانیم؟

بسیاری از افراد، در این شرایط نیاز به رسیدگی های پزشکی دارند. بسیاری از بیماران ، داروهایی مصرف می کنند که ممکن است به دلیل شرایط خاص کشور این داروها یافت نشود و نیاز به جایگزینی داشته باشند. بعضی افراد ممکن است علائم بیماری شان بیشتر شده باشد. مطب بعضی پزشکان به جهت حفظ سلامت بیماران و جلوگیری از تجمع افراد، تعطیل می باشد. در این شرایط حتی توصیه شده است که مراجعه به بیمارستان ها و درمانگاه، تنها در شرایط ضروری صورت بگیرد. در این صورت چه باید کرد؟

خوشبختانه اپلیکیشن مدافون این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که در این شرایط پرسش های پزشکی خود را به صورت آنلاین از متخصصان مدافون پرسیده و جواب خود را دریافت کنید.

بدیهی است که دکترهای آنلاین مدافون، تنها می توانند سوالاتی را پاسخ دهند که نیاز به مراجعه حضوری نداشته و امکان پاسخگویی از طریق چت آنلاین نیز امکان پذیر می باشد.

نکته مهم درباره مدافون، این است که مجموعه از بهترین پزشکان متخصص کشور در این اپلیکیشن به پاسخگویی به شما می پردازند. این پزشکان که اکثرا از دکترهای معروف کشور هستند، با پاسخگویی سریع و دقیق، به شما اطمینان می دهند که از مشورت بهترین متخصصان بهره گرفته اید.

کدام پزشکان مدافون، تنها به صورت آنلاین پاسخگو هستند؟

دکتر فاطمه سیاری فرد ، فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان. جهت پرسش از دکتر سیاری فرد می توانید به مدافون مراجعه کرده و با استفاده از دکمه بپرس در پایین صفحه پرسش خود را درباره کودک خود مطرح سازید.

اگر نمی دانید چگونه به صورت آنلاین پرسش پزشکی مطرح کنید، این مقاله را مطالعه کنید.

دکتر صفا دشتی زاده ، جراح قلب کودکان و بزرگسالان از دیگر پزشکان متخصص مدافون هستند که از بیماران خود خواسته اند که تنها در شرایط ضروری به مطب مراجعه کنند.

درباره کرونا چه طور سوال پزشکی مطرح کنیم؟

در صورتی که نگران ویروس کرونا هستید و می خواهید از یک پزشک در این زمینه مشورت بگیرید، مدافون بهترین گزینه برای این کار است. در اپلیکیشن مدافون شما می توانید به صورت رایگان سوال خود را از دکتر منصوری پرسیده و بدانید که آیا نیاز به مراجعه به مراکز درمانی می باشد یا خیر.

برای استفاده از این امکان اپلیکیشن مدافون را نصب کرده و در بخش «بپرس» دکتر الناز منصوری را یافته و به صورت رایگان سوال خود را از وی بپرسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها