کد خبر: 578835
تاریخ انتشار :

قدردانی پلیس از همراهی مردم پایتخت در روز سیزده به در

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، "سردار مسعود مصدق " در روز طبیعت در بازدید از تفرجگاه ها و بوستان های پایتخت بیان داشت: امروز در سطح شهر تهران شاهد اهتمام مردم و شهروندان در اجرای طرح فاصاله گذاری اجتماعی بودیم.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حضور ماموران انتظامی و ترافیکی در همه معابر، خیابان ها و اتوبان ها و پارک ها و بوستان ها، عنوان داشت: از ساعات اولیه امروز ماموران انتظامی در بخش های مختلف پایتخت حضور داشتند و نسبت به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدامات بایسته را انجام دادند.
وی با قدردانی از تلاش های همکاران، بیان داشت: از ۵ صبح امروز کلیه پلیس های پیشگیری، راهور و یگان های امداد و ویژه در سطح معابر مختلف شهر تهران و ورودی و خروجی های آن حضور داشتند و این روند تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن قدردانی از همراهی مردم در اجرای هر چه بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در بوستان ها و پارک های سطح شهر تهران، افزود: امیدواریم با احساس مسئولیت خوبی که مردم نسبت به سلامت خود و دیگران دارند، شاهد ادامه این روند و ریشه کنی هر چه زودتر این ویروس منحوس باشیم.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها