کد خبر: 580345
تاریخ انتشار :

سریال دل رکورد زد

سریال دل رکورد زد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سریال دل یک مجموعه تلویزیونی پرطرفدار است که در شبکه سینمای خانگی توزیع می‌شود. سریال دل را منوچهرهادی کارگردانی می‌کند و تهیه کننده آن جواد فرحانی است. سریال دل یک ملودرام اجتماعی با بازی حامد بهداد و ساره بیات است. سریال دل اکنون به قسمت هفدهم خود رسیده است. سریال دل گویا در قسمت آخر خود که با چند هفته تاخیر منتشر شد رکود تماشاگر را زد.

استقبال از سریال دل در سال 99

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی بعد از چندین هفته تاخیر برای اولین بار در سال 99 منتشر شد.قسمت هفدهم سریال دل 20 فروردین ماه منتشر شد و با استقبال ویژه ای از سوی طرفداران این سریال مواجه شد و رکورد دقیقه تماشا را در سال جدید زد.

رکوردشکنی سریال دل در سال جدید

قسمت شانزدهم سریال دل 25 اسفندماه سال گذشته منتشر شد و بعد از چند هفته تاخیر قسمت 17 سریال دل 20 فروردین توزیع شد و مورد استقبال قرار گرفت.

ساره بیات با انتشار عکسی از خودش درباره رکوردشکنی سریال دل نوشت:

قسمت هفدهم سریال دل در سال 99 رکورد دقیقه تماشا را زد!

به گزارش روابط عمومی سریال، دل تنها سریال شبکه نمایش خانگی بود که در ایام نوروز از سامانه‏های وی او دی پخش نشد، با توزیع این سریال در روز چهارشنبه 20 فروردین 99 در سامانه وی او دی فیلمیو و استقبال خوب مخاطبان، قسمت هفدهم دل به کارگردانی منوچهر هادی، با 24 میلیون و 900 هزار دقیقه تماشا در ٦ روز و ٦ ساعت پس از انتشار بیشترین بازدید را داشته است. ساره بیات

منوچهر هادی در تجربه جدید سریال سازی برای نمایش خانگی سریال دل را در سه فصل مقابل دوربین برد و اولین فصل این سریال هفتم اسفندماه به پایان رسید.

سریال دل

فصل دوم سریال دل از 14 اسفند به نمایش خانگی آمد و قسمت هجدهم این سریال امروز 27 فروردین ماه در نمایش خانگی توزیع میشود.

دل روایتگر ماجرایی عاشقانه است که رستا و آرش زوج عاشق این سریال با بازی ساره بیات و حامد بهداد آن را خلق کردند. در شب عروسی رستا و آرش با پیدا شدن عاشق قدیمی رستا و ناپدید شدن او اتفاقاتی را رقم زده شد که تا به امروز شاهد آن هستیم.

بهرام افشاری

بازیگران سریال دل عبارتند از:

حامد بهداد، ساره بیات ، یکتا ناصر ، کوروش تهامی، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو ، مهدی کوشکی، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، لیلا زارع و بهرام افشاری در سریال دل ایفای نقش کرده اند.

بازیگران سریال دل

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها