کد خبر: 581299
تاریخ انتشار :

سروش صحت با فصل تازه کتاب‌باز برگشت / ویژه برنامه ماه رمضان

سروش صحت با فصل تازه کتاب‌باز برگشت / ویژه برنامه ماه رمضان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سروش صحت بازیگر و کارگرادان موفق ایرانی است. سروش صحت سال گذشته برندهٔ سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی برای فیلم جهان با من برقص در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد. سروش صحت سال‌ها است که در عرصه روزنامه‌نگاری نیز فعالیت‌هایی داشته است. سروش صحت اخیر با اجرای برنامه کتاب باز توجه‌هارا به خود جلب کرده است. سروش صحت را می‌توان از کم‌حاشیه‌ترین و باسوادترین هنرمندان تلویزیون ایران دانست.

بازگشت کتاب باز
فصل جدید برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت از امشب روی آنتن شبکه نسیم میرود.

کتاب باز ویژه ماه مبارک رمضان است که از امشب ساعت 19 مهمان شبکه نسیم میشود و سروش صحت بعد از حدود دو ماه دوری از تلویزیون با این برنامه به آنتن تلویزیون بازگشت.

پیام دهکردی اولین مهمان کتاب باز

فصل چهارم برنامه کتاب باز 30 بهمن 1398 به ایستگاه پایانی رسید و فصل جدید این برنامه با رویکرد سابق و معرفی کتاب های شگفت انگیز از امشب آغاز میشود.

سروش صحت

پیام دهکردی بازیگر و کارگردان کشورمان در اولین برنامه از فصل جدید کتاب باز مهمان سروش صحت میشود و گفتگویی متفاوت را با او در این برنامه رقم خواهد زد.

پیام دهکردی و سروش صحت

برنامه کتاب باز به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان اولین بار سال 95 روی آنتن رفت و تابحال 4 فصل از این برنامه پخش شده است.

کتاب باز در برنامه های مختلف میزبان هنرمندان و چهره های شناخته شده است و در این فصل هم به روال سابق ادامه خواهد داشت.

مهران مدیری مهمان آخرین برنامه از فصل چهارم کتاب بازی بود و در این برنامه صحبت از ساخت مستند زندگی مهران مدیری و چاپ کتاب های شعر او شد.

مهران مدیری و سروش صحت

عادل فرودوسی پور گزارشگر فوتبال هم مهمان آخرین برنامه از فصل سوم برنامه کتاب باز بود و یکی از پربیننده ترین برنامه های کتاب باز با حضور او رقم خورد.

عادل فردوسی پور و سروش صحت

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها