کد خبر: 584297
تاریخ انتشار :

ادامه ممنوعیت عرضه قلیان در رستورانها و قهوه‌خانه‌ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قهوه خانه معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: بازگشایی رستورانها، تالارهای پذیرایی و قهوه‌خانه‌ها توأم با عدم عرضه قلیان خواهد بود و اجازه عرضه قلیان را نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به بازگشایی رستورانها، تالارهای پذیرایی و قهوه‌خانه‌ها، در این رابطه اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، مقرر شد که رستورانها، تالارهای پذیرایی و قهوه‌خانه‌ها پس از عید فطر بازگشایی شوند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: همچنان بازگشایی رستورانها، تالارهای پذیرایی و قهوه‌خانه‌ها توأم با عدم عرضه قلیان خواهد بود و اجازه عرضه قلیان را نخواهند داشت.

در این زمینه:

فیلم/ بازگشایی قهوه‌خانه‌ها بدون قلیان وی تصریح کرد: مراکز مذکور باید ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی، در سامانه وزارت بهداشت نیز ثبت‌نام کرده و کد مربوطه در اماکن صنفی خود نصب کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به برخورد با مراکزی که پیش از این اقدام به عرضه قلیان می‌کردند، گفت: تیمهای نظارتی پلیس برابر دستور مقام قضائی با عرضه قلیان در مراکز مذکور برخورد کردند و پس از این نیز در صورت رؤیت عرضه قلیان در رستورانها، تالارهای پذیرایی و قهوه‌خانه‌ها، با متصدیان آنها برخورد خواهند کرد.

به گفته مرادی، این مراکز تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند همچنین بعد از عیدفطر قرار است در جلسه‌ای در ستاد ملی مقابله با کرونا، برای افزایش ساعت فعالیت پاساژها و مجتمعهای تجاری تصمیم‌گیری شود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ یادآور شد: شهروندان می‌توانند تخلفات مربوطه مبنی بر عرضه قلیان توسط واحدهای مذکور را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با واحد صنفی متخلف اقدام شود.

منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها