کد خبر: 585600
تاریخ انتشار :

تازه‌ترین اعترافات مادر کودک آزار مشهدی: «دستور شکنجه بنیامین از فرانسه صادر می‌شد»

تازه‌ترین اعترافات مادر کودک آزار مشهدی: «دستور شکنجه بنیامین از فرانسه صادر می‌شد»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این ‏کودک دو و نیم ساله تا حکم دادگاه باید نزد خانواده ی پدری‌ خود باشد. این تصمیم با ‏مشورت و نظر کارشناسان اورژانس اجتماعی مشهد گرفته شده است. حال جسمی این پسر بچه هم ‏مساعد است و مشکل خاصی ندارد. بررسی‌ ها و آزمایشات اولیه هم وجود هر گونه اختلال روحی ‏و روانی در مادر و همچنین اعتیاد او را رد کرده است.

از سوی دیگر با گذشت یک روز از ‏دستگیری این مادر کودک آزار، بازپرس پرونده جزئیات جدیدی از آنچه بین مهلا و بنیامین ‏گذشته است را افشا کرد.

اعترافات مادر کودک آزار مشهدی

در این پرونده ی دلخراش رد پای مرد غریبه ‏ای دیده می‌ شود که به زور و تهدید از این زن می‌ خواسته فرزندش را کتک بزند. این ‏مرد جوان خارج از کشور زندگی می‌ کند. پدر این کودک هم که ظاهراً همزمان با انتشار کلیپ ‏ها در اینستاگرام متوجه ماجرا شده، از همسرش شکایت کرده است. وثیقه ی تعیین شده از سوی ‏دادسرا هم به قدری سنگین است که مهلا چاره‌ ای جز بازداشت موقت و به زندان ‏رفتن نداشته است. مسئولان قضائی می‌ گویند هنوز اظهار نظر قطعی درباره ی این حادثه زود است و نیاز است تحقیقات بیشتری انجام شود.

آنطور که مسئولان انتظامی می‌ گویند مهلا در ‏بازجویی‌ های ابتدایی مدعی شده تحت‌ تأثیر و فشار روانی مردی که با او در ‏فضای سایبری آشنا شده، قرار گرفته است و آن مرد غریبه از او خواسته با ارسال ‏تصاویری از فرزند خردسالش او را در افزایش فالوئرها کمک کند تا از این طریق بتوانند ‏آمار بازدیدکنندگان و دنبال‌ کنندگان خود را در اینستاگرام افزایش دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها