کد خبر: 589817
تاریخ انتشار :

یک زن و 3 مرد در این خانه جنوب شهری چه رازی داشتند / در کهریزک چه می گذشت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ "اسماعیل کوهساریان" رییس کلانتری 170 کهریزک گفت: حوالی ساعت 5 عصر چهارشنبه 25 تیرماه، تعدادی از اهالی محله کهریزک به کلانتری 170 مراجعه اظهار داشتند، اهالی یک واحد مسکونی با همکاری یکدیگر به طورمستمر موادمخدر را فروش و این موضوع باعث شده است که افراد مشکوکی به این مکان به طور مرتب در تردد باشند.

وی عنوان کرد: واحد مسکونی اعلامی تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و ماموران دریافتند که 3 مرد و یک زن با همکاری یکدیگر به ازای دریافت اموال سرقتی به آنان مواد مخدر تحویل می دهند.

کلانتر محله کهریزک ابراز داشت: متهمان اغلب گوشی، ساعت، لوازم لوکس مالخری می کردند و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی اعلام و تیمی از ماموران عملیات این پلیس 25 تیرماه برای به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر 4 متهم را دستگیر و مقدار زیادی اموال سرقتی از قبیل تلفن همراه، ساعت‌های لوکس، تعداد قابل توجهی ضبط و باند و لاستیک ماشین از آن مکان کشف کنند.

سرهنگ کوهساریان افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد و در بررسی های بیشتر از پاتوق این افراد حدودا 30 گرم مواد مخدر کشف کردند.

رئیس کلانتری کهریزک با اعلام اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که هر 4 متهم سابقه دار و دارای سابقه کیفری می باشند، اضافه کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و هر 4 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها