کد خبر: 590571
تاریخ انتشار :

خوش شانس ترین زن تهران / پلیس به موقع رسید + عکس

خوش شانس ترین زن تهران / پلیس به موقع رسید + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خوش شانس ترین زن تهران / پلیس به موقع رسید + عکس

سرهنگ محمد باقر قدم زاده رئیس کلانتری 164 قائم گفت: ساعت ۶ بعد از ظهر یکم مرداد امسال، ماموران گشت کلانتری ۱۶۴ قائم حین گشت زنی با صحنه سرقت گوشی تلفن همراه زن میانسالی که در مقابل سارقان مقاومت می کرد، مواجه می شوند.

وی توضیح داد: دو پسر جوان سعی داشتند گوشی تلفن همراه زن میانسال را که از بازار تره بار خرید کرده و در حال گفت و گو بود را سرقت کنند و یکی از همدستانشان نیز در چند قدمی آنها سوار بر موتورسیکلت به انتظار همدستانش بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دیدن چنین صحنه ای ماموران بلافاصله آژیر خودرو را به صدا درآورده و برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند. راکب موتور سیکلت با دیدن ماموران بدون توجه به همدستانش از محل فرار و دو سارق دیگر با پای پیاده از محل گریختند.

دستگیری 2 سارق جوان رئیس کلانتری 164 قائم با اشاره به اینکه ماموران به تعقیب موبایل قاپان پرداخته و بلافاصله دو پسر سارق پیاده 17 و 18 ساله را دستگیر کردند، گفت: زن میانسال که در این سرقت مصدوم شده بود به ماموران گفت: از بازار تره بار خرید کردم و در حال خروج از بازار بودم که تلفن همراهم به صدا درآمد .مشغول گفت و گو با تلفن شدم که ناگهان موتور سواری 3ترک در کنار توقف کرد و دو نفر از موتورسواران، از موتور پیاده شده و به سمتم آمدن. آنها با زور قصد سرقت گوشی ام را داشتند و من مقاومت کردم. به همین دلیل هم مقداری روی زمین مرا کشیدند و آسیب دیدم.

باقر قدم زاده ابراز داشت: متهمان به کلانتری انتقال و در تحقیق از دو متهم مشخص شد که متهمان حدود یک ماه است در محله های بالای شهر شامل محله قائم، نوبنیاد و بلوار ارتش موبایل قاپی را شروع کرده اند و هر دو متهم تا کنون به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم با اعلام اینکه کشف جرائم اختمالی متهمان در دستور کار قرار دارد و در صورتی که شهروندان به همین شیوه طمه سارقان قرار گفته اند برای شناسایی سارقان به کلانتری 164 قائم مراجعه کنند، به شهروندان توصیه کرد: از تلفن های همراهشان در محل های امن استفاده کنند تا سارقان از فرصت هایی که مال باخته ها برای آنها بوجود می آورند استفاده نکرده و گوشی تلفن همراهشان را سرقت نکنند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها