کد خبر: 593950
تاریخ انتشار :

افزایش ناگهانی کرونا در استان البرز

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، دکتر محمد فتحی روز یکشنبه ۹ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: از دیروز تا امروز ۹ شهریور ۵۶ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزار و ۲۶۲ نفر بوده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۳۲ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۰۴ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۳۸ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۳۵۳ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۵۶ مورد در بیمارستان ها بستری شده‌اند .

فتحی با اشاره به اینکه تعداد ۹۷ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۱ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۳۸ نفر رسید .

فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۹۰۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها