کد خبر: 595066
تاریخ انتشار :

خوش آرا، انتخاب و خرید انواع عطر و ادکلن

خوش آرا، انتخاب و خرید انواع عطر و ادکلن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

معرفی کامل فروشگاه آنلاین خوش آرا

یکی از کامل‌ترین وبسایت‌های فروشگاهی در حیطه فروش عطر و ادکلن سایت خوش آرا می‌باشد. خوش آرا در واقع نام فروشگاهی است که پس از 10 سال سابقه کاری در بندر عباس، اقدام به فروش آنلاین و اینترنتی کرده است. این سایت دارای نماد الکترونیک بوده و تنوع بالایی در زمینه عطر و ادکلن زنانه و مردانه دارد. البته به علت گرایش و علاقه کاربران و مشتریان به لوازم آرایشی، خوش آرا در زمینه فروش لوازم آرایشی نیز فعالیت دارد. خوش آرا، خوش نامی و محبوبیت خود را از ارائه محصولات اصل و باکیفیت بالا دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به خوشبو بودن اهمیت می‌دهید، با لاکچری‌ترین عطر و ادکلن‌های این سایت آشنا شوید.

راهنمای خرید عطر و ادکلن زنانه لاکچری از خوش آرا

بدون شک با ورود به فروشگاه خوش آرا تمایل به خرید از این وبسایت پیدا می‌کنید. اگر از قبل محصول خاصی را مد نظر ندارید، به گزینه‌های زیر فکر کنید!

  • شنل کوکو نویر مشکی:

عطر و ادکلن مشکی رنگ شنل کوکو نویر رایحه‌اش چوبی و گلی بوده و بسیار گرم و شیرین است. این عطر ماندگاری بالایی داشته برای فصول سرد سال مناسب به نظر می‌رسد. این ادکلن فرانسوی در فروشگاه آنلاین خوش آرا شامل تخفیف نیز شده است.

  • ورساچه برایت کریستال:

قطعا برند ورساچ برای شما آشنا است. یکی از لاکچری‌ترین عطر و ادکلن زنانه این برند، ورساچه برایت کریستال صورتی رنگ می‌باشد. این ادکلن با رایحه گلی ملایم و شیرین بوده و برای استفاده در فصل‌های گرم سال مناسب خواهد بود. اگرچه این ادکلن در سال 2006 تولید شده اما کماکان طرفدار دارد.

  • کارولینا هررا:

کارولینا هررا نام یک عطر و ادکلن زنانه است که با وجود تولید در سال 2015 همچنان محبوب می‌باشد. رایحه شرقی گُلی آن را گرم و شیرین کرده و نیز برای ماه‌های سرد سال کاربرد دارد. این ادکلن اسپانیایی ظاهر خاص و شکیلی داشته و بهترین انتخاب برای هدیه دادن به افراد مهم خانواده‌تان خواهد بود. شما می‌توانید این ادکلن خاص را تنها با یک کلیک ساده از خوش آرا بخرید.

لاکچری‌ترین عطر و ادکلن مردانه در خوش آرا

  • ریان تردیشن می یونیک:

یکی از عطر و ادکلن‌های مردانه ناب که در فروشگاه آنلاین خوش آرا وجود دارد، ریان تردیشن می یونیک با رایحه‌ای شرقی و تند و شیرین است. رایحه دلپذیر، ماندگاری بالا و پخش بوی خوب این عطر و ادکلن آن را برای استفاده در فصول سرد مناسب می‌کند. برای خرید این عطر و ادکلن مردانه کافی است نامش را در وبسایت خوش آرا جستجو کنید.

  • ایو سن لورن اپیوم:

اگر به رایحه گرم و تند علاقمند باشید این عطر و ادکلن مردانه بهترین انتخاب خواهد بود. رایحه ادویه‌ای شرقی آن بسیار متناسب با سرمای سال است. اگرچه این ادکلن لاکچری ایتالیایی کمی قدیمی محسوب می‌شود، اما عطر خوشش هنوز هم طرفدار دارد.

  • گوچی گیلتی اینتنس:

گوچی برند نام آشنای تولید کننده عطر و ادکلن مردانه در ایتالیا است که عطر و ادکلن گوچی گیلتی اینتلس را با رایحه‌ای گرم و تند در سال 2011 تولید نمود. شما می‌توانید این ادکلن که مخصوص فصول گرم است را با 15 درصد تخفیف خوش آرا بخرید.

خرید از خوش آرا چه امتیازاتی دارد؟

از آنجا که اولویت سایت خوش آرا رفاه حال مشتریان است همواره روی محصولات خود تخفیف می‌گذارد تا افراد راحت‌تر خرید نمایند. هر محصولی که از خوش آرا بخرید، از طریق ارسال اکسپرس به دست شما در هر جای ایران که باشید خواهد رسید. لازم به ذکر است که اگر پس از خرید کالا منصرف شدید می‌توانید وجه خود را بدون کاستی دریافت کنید. حتی اگر کالا را درب منزل تحویل گرفته و پشیمان بودید، می‌توانید کالا را ظرف مدت 3 روز کاری به آدرس خوش آرا پس بفرستید و مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید. خوش آرا همچنین تا هفت روز ارسال کالا را ضمانت کرده و مسیری امن و راحت برای کاربران خود فراهم کرده است. در این فروشگاه، تنوع عطر و ادکلن و لوازم بهداشتی آنقدر زیاد است که هیچ مشتری دست خالی بیرون نخواهد رفت.

منبع خبر همشهری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها