کد خبر: 595845
تاریخ انتشار :

مردم ایران بیشتر به دنبال کدام تورهای خارجی هستند؟

مردم ایران بیشتر به دنبال کدام تورهای خارجی هستند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هم‌اکنون پس از گذشت تقریبا حدود 8 ماه مردم به وجود این بیماری در زندگی روزمره خود عادت کرده‌اند و بر اساس مذاکراتی که بین کشورهای مختلف صورت گرفته است، برخی از کشورها مرزهای خودشان را با اجرای قوانین سختگیرانه و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازکرده‌اند. جالب است بدانید با وجود این‌که در حال حاضر امکان سفرهای داخلی برای گردشگران فراهم است اما ایرانیان همانند قبل تمایل زیادی به سفرهای خارجی دارند که لازم است تا باز شدن مرزها منتظر بمانند. به طور کلی آمار دقیقی از تورهای پرطرفدار خارجی در دسترس نیست اما در شرایط عادی مردم ایران بیشتر به دنبال تورهای کربلا، استانبول، دبی، وان، باکو، کوش آداسی، تایلند و مالزی هستند که در ادامه در مورد برخی از آن‌ها اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تور تایلند

مردم ایران بیشتر به دنبال کدام تورهای خارجی هستند؟

تایلند به دلیل داشتن شهرهای بسیار زیبا و مکان‌های دیدنی فراوان به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری جهان تبدیل شده است که سالانه گردشگران بسیار زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب می‌کند. اما با شیوع ویروس کرونا، این کشور نیز مرزهای خود را به روی گردشگران ایرانی و سایر گردشگران خارجی بست که در پی این عمل صنعت گردشگری تایلند به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. در حال حاضر خبر دقیقی از باز شدن مرزهای این کشور منتشر نشده است و مقامات کشور تایلند نیز اعلام کرده‌اند که در صورت باز شدن مرزها، پذیرش گردشگران همراه با محدودیت و قوانین سختگیرانه صورت خواهد گرفت و فقط مسافران کشورهای مشخصی اجازه ورود به تایلند را خواهند داشت. هم‌اکنون نیز برخی از مکان‌های گردشگری این کشور نظیر موزه‌ها، فروشگاه‌ها و... شروع به فعالیت کرده‌اند و مسافرت‌های داخلی در تایلند با رعایت کامل نکات بهداشتی از سرگرفته شده‌اند. بدون شک بلافاصله پس از بهبودی وضعیت مرز بین تایلند و ایران نیز باز خواهد شد که در این صورت تور تایلند نیز برگزار می‌شود.

تور کوش آداسی

مردم ایران بیشتر به دنبال کدام تورهای خارجی هستند؟

تور کوش آداسی از جمله تورهای خارجی پرطرفدار می‌باشد که استفاده از تفریحات آبی پرهیجان و بازدید از سواحل زیبای دریای اژه و... را برای گردشگران فراهم می‌کند. با سفر به کوش آداسی شما می‌توانید در سواحل زیبای این شهر قدم بزنید و از تماشای دریای آبی و طلوع و غروب حیرت‌انگیز آن نهایت لذت را ببرید و لحظه‌های به یادماندنی و لذت‌بخشی را در کنار همسفرانتان برای خود رقم بزنید. اما با شیوع ویروس کرونا ترکیه نیز همانند سایر کشورها مرزهای خود را به روی ایرانیان بست و تمامی تورهای ترکیه از جمله تور کوش آداسی لغو شدند. توجه داشته باشید که در حال حاضر شما می‌توانید فقط از طریق پرواز قطر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تست منفی بیماری کرونا به کشور ترکیه سفر کنید. تاکنون ترکیه چندین بار برنامه پروازی به ایران ارائه داده است که تمامی برنامه‌های اعلام شده به دلیل آمار بالای مبتلایان به کرونا در ایران لغو شده‌اند. اما طبق آخرین خبر منتشر شده از سفر ایرانیان به این کشور احتمال برقراری پروازها از ایران به مقصد ترکیه در مهر ماه وجود دارد که در این صورت تور کوش آداسی نیز برگزار خواهد شد.

تور باکو

مردم ایران بیشتر به دنبال کدام تورهای خارجی هستند؟

باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان یکی از شهرهای قدیمی قرون وسطایی می‌باشد که جاهای دیدنی فراوانی را در دل خود جای داده است و مقصد بسیار زیبا و حیرت‌انگیزی برای سفر می‌باشد. از این رو سالانه گردشگران بسیار زیادی با شرکت در تور باکو به این شهر سفر می‌کنند و تجربه‌های متفاوت و دل‌انگیزی از سایر سفرهایشان برای خود رقم می‌زنند. اما با شیوع ویروس کرونا جمهوری آذربایجان نیز سلامتی شهروندان خود را در اولویت قرار داد و رفت و آمد خود را با کشورهای همسایه از جمله ایران محدود کرد که در پی این عمل تا اطلاع ثانوی برای گردشگران ایرانی هیچ ویزایی صادر نمی‌شود. تاکنون زمان دقیقی برای باز شدن مرز بین ایران و آذربایجان اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که بلافاصله پس از بهبودی وضعیت و باز شدن مرزها تور باکو نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تست منفی کرونا برگزار شوند. از این رو کسانی که قصد سفر به باکو را دارند باید منتظر باشند تا در این باره خبر مثبتی منتشر شود.

سخن پایانی

در این مطلب ما اطلاعات جامعی از وضعیت تور تایلند، تور کوش آداسی و تور باکو در دوران کرونا در اختیارتان قرار دادیم. شما نیز می‌توانید پس از بهبودی وضعیت با هر کدام از تورهای معرفی شده که مایل بودید به کشور مورد علاقه خود سفر کنید و از تمامی دغدغه‌های روزمره زندگی دور شوید. به علاوه شما می‌توانید با شماره 02175097700 تماس بگیرید و یا وارد سایت کایت به نشانی https://kite.ir/ شوید تا در مورد تورهای معرفی شده به اطلاعات بیشتری دست یابید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها