کد خبر: 598210
تاریخ انتشار :

اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای با کیفیتی برتر و قیمتی مناسب

اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای با کیفیتی برتر و قیمتی مناسب
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پارتیشن شیشه ای

شیشه بالکن ، شیشه حمام، درب اتوماتیک و کرکره برقی ، همگی از جمله عناصری هستند که شاید در نگاه ابتدایی چندان مهم بنظر نیایند؛ اما در افزایش سطح کلاس و زیبایی یک ساختمان، نقشی قابل توجه دارند. پارتیشن شیشه ای در واقع یک دیوار شیشه‌ای است که علاوه بر اینکه می‌تواند به عنوان عایق و حایل برای ورود حرارت، صدا، رطوبت و... عمل کند، ظاهر زیبایی به فضای مورد نظر شما خواهد بخشید و تاثیر چشمگیری با افزایش میزان ورود نور به روح بخشی فضا خواهد گذاشت. پارتیشن شیشه‌ ای همچنین می‌تواند به خوبی فضا را به قسمت‌های مختلف تقسیم کند؛ به طوری که دید کافی نیز در فضا وجود خواهد داشت. این دیوارها می‌توانند به صورت فریم لس و یا با فریم‌های فلزی یا غیرفلزی ساخته شوند. در استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توان گفت که از این نوع از پارتیشن، در همه محیط‌های اداری و مسکونی می‌توان استفاده‌ نمود. شیشه بالکن و تراس، شیشه حمام از مهمترین کاربرد این نوع پارتیشن در منازل هستند. در ادامه شما را به طور کامل با پارتیشن شیشه‌ای آشنا خواهیم کرد.

شیشه بالکن

پارتیشن شیشه ای چیست و چه کمکی در فضا سازی خواهد کرد؟

امروز با توجه به استفاده حداکثری از فضاهایی که در اختیار داریم، استفاده از انواع پارتیشن‌ شیشه ای کمک زیادی به این امر مهم خواهند کرد. اغلب مدیران اداری مایل هستند اشراف کاملی به عملکرد کارمندان و پرسنل خود داشته باشند؛ همچنین از طرفی ایجاد یک فضای اختصاصی برای تیم‌ها و یا افراد مختلف در یک مجموعه می‌تواند تاثیر چشمگیری بر عملکرد و بهره‌وری آن‌ها داشته باشد. انواع و اقسام پارتیشن شیشه ای به خوبی می‌توانند نور را به داخل فضا هدایت کنند و این امر بر بزرگتر و دلبازتر به نظر رسیدن فضا بسیار موثر است. از این رو می‌توان از فضاهای کوچک حداکثر استفاده نمایند.

انواع پارتیشن شیشه ای

  • پارتیشن شیشه ای فریم لس : این نوع از پارتیشن شیشه ای از محبوب‌ترین و شیک‌ترین نوع آن است. در این نوع از پارتیشن معمولا از هیچ‍گونه فریم فلزی و غیر فلزی استفاده نمی‌کنند. معمولا در فضاهای اداری و یا حتی در منازل با هدف پارتیشن و شیشه حمام و جداسازی آن از سایر قسمت سرویس بهداشتی و یا به عنوان شیشه بالکن و تراس استفاده می‌شود.
  • پارتیشن فریم‌دار : در این نوع از پارتیشن، معمولا نصب و اجرا به همراه یک چهارچوب فلزی مانند آلومینیوم و یا چوبی مانند MDF انجام می‌شود. پارتیشن فریم‌دار نیز مانند فریم لس قابلیت انعکاس نور را به خوبی دارا هستند. در این نوع از پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توان از شیشه‌های دوجداره و تک‌جداره استفاده نمود و برای بالابردن زیبایی بیشتر از شیشه‌های طرحدار استفاده کرد.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای

در زمینه پارتیشن و دیوارهای شیشه ای مزایای زیادی در نظر گرفته می‌شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

مقرون به صرفه بودن : پارتیشن شیشه ای نیاز به مصالح خاصی ندارد. حتی انواع فریم لس آن نیاز به چهارچوب نیز ندارد و فقط با چند پایه و پیچ در جای خود نصب خواهند شد. در بسیاری از موارد ایجاد دیوارهای کاذب به دلیل بکار بردن مصالح در ساخت آن‌ها بسیار پردردسر خواهند بود و آلودگی محیطی زیادی خواهند داشت.

انعطاف پذیر بودن: پارتیشن شیشه از آنجایی که از طریق اتصالاتی چون پایه و پیچ نصب می‌شوند، می‎‌توان مجددا آن‌ها را جدا نمود و در فضاهای دیگری استفاده کرد. از این رو در صورت نقل مکان به فضایی دیگر و یا تصمیم تا تغییر دکور و پارتیشن بندی فضا به راحتی می‌توانید این تغییرات را اجرا نمایید.

روشنایی : از آنجایی که در ساخت و اجرای پارتیشن شیشه‌ای اغلب از شیشه‌های کاملا شفاف استفاده می‌شود بنابراین بازتاب نور در فضا به راحتی انجام می‌شود و فضایی دلباز و شیک را ایجاد خواهد کرد. این مزیت در پارتیشن‌های چوبی و یا حتی دیوارهای کاذب به طور کلی وجود ندارد. در پارتیشن شیشه ای حتی اگر از شیشه‌های غیرشفاف نیز استفاده شود باز هم نسبت به انواع دیگر پارتیشن نور بیشتری را در فضا ساطع خواهد کرد.

ایجاد حریم خصوصی : بعضی از مدیران نگران حریم خصوصی خود و سایر همکاران و پرسنل خود هستند. در این شرایط می‌توان از انواع شیشه‌های مات و یا حتی از انواع پرده‌های کرکره‌ای استفاده کرد.

ظاهر زیبا: شیشه شفاف، نورگیر بودن فضا، ایجاد یک محیط منظم به فضای کار شما ظاهری بسیار زیبا و حرفه‌ای خواهد بخشید. ظاهر زیبا از نظر ارباب رجوع بسیار و مشتریان جدیدتر بسیار مهم خواهد بود. فرقی نمی‌کند که فضای مورد نظر شما قدیمی و یا جدید باشد با نصب پارتیشن شیشه‌ ای ظاهری مدرن ببخشد.

عایق صوتی : پارتیشن شیشه‌ ای مخصوصا از نوع دوجداره قادر خواهد بود که به کلی عایق صدا باشد. این مزیت مخصوصا در محیط‌های اداری برای جلسات و گفتگوهای خصوصی و محرمانه بسیار حائز اهمیت است.

طول عمر و ماندگاری و نگهداری: پارتیشن شیشه‌ای دارای طول عمر بسیار طولانی است. در صورتی که شیشه در اثر ضربات بسیار سخت نشکند می‌تواند تا سال‌ها همچون روز اول شفاف و شیک باقی بماند. برای نگهداری و پاک کردن آن تنها به یک دستمال نرم و محلول شیشه پاکن نیاز خواهید داشت.

مقرون به صرفه بودن و راحتی نصب: با توجه به اینکه پارتیشن‌ها شیشه ای معمولا به مصالح خاصی نیاز ندارند بنابراین از نظر هزینه تمام شده مقرون به صرفه‌تر و نصب راحت‌تری نسبت به انواع دیگر پارتیشن‌ها دارند. البته هزینه نهایی اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

قیمت اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای

قیمت طراحی، اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای معمولا علاوه بر متراژ شیشه مورد نیاز به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • نوع شیشه بکار رفته در پارتیشن در قیمت تمام شده اهمیت دارد. در پارتیشن شیشه ای معمولا می‌توان از انواع شیشه سکوریت، سندبلاست و لمینت استفاده نمود.
  • تعداد درب‌ها
  • تعداد یراق‌ آلات بکار رفته
  • تعداد درب اتوماتیک بکار رفته در پارتیشن شیشه‌ای
  • ضخامت شیشه و یک جداره و یا دوجداره بودن آن
  • فریم‌دار و یا فریم لس بودن پارتیشن

شیشه حمام

طراحی، نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای

انتخاب یک مجموعه حرفه‌ای جهت مشاوره و طراحی و نصب و اجرای پارتیشن بندی می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر زیبایی و چشم‌نوازی منزل یا محیط اداری بگذارد. یکی از با کیفیت‌ترین و منسجم‌ترین مجموعه‌ها در اجرای انواع پارتیشن شیشه ای مجموعه رامادور است. مجموعه رامادور (www.ramadoor.co) یک مجموعه حرفه‌ای برای طراحی و اجرا انواع پارتیشن شیشه ای، درب اتوماتیک و کرکره برقی است. همکاری در پروژه‌های بزرگی با بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها و ادارات بزرگ دولتی و خصوصی در زمینه شیشه سکوریت، درب اتوماتیک، انواع کرکره برقی، پارتیشن‌های شیشه ای و... این مجموعه را بر آن داشته که همان ابتدا در کنار قیمت های مناسب خود تمامی پروژه‌های خود را با سطحی برابر با سطوح بین‌المللی به انجام رساند. از این رو با ارائه خدماتی با کیفیت همواره لبخند رضایت با خود به همراه داشته اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها