کد خبر: 598593
تاریخ انتشار :

موبایل قاپ تهرانی به پدرش هم رحم نکرد / بی آبرویی در خانواده

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: ساعت 19:40 دقیقه 7 مرداد ماه مرد در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد، تلفن همراهش توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت سفید رنگ سرقت شده است که با حضور ماموران گشت کلانتری 132 نبرد شکایت شاکی اخذ و پس از تشکیل پرونده به دستور مقام قضائی برای تحقیقات تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: در گام اول تحقیقات کارآگاهان با راهنمایی شاکی به محل وقوع جرم اعزام و موفق شدند درتحقیقات میدانی مشخصات پلاک انتظامی موتورسیکلت موتورسوار را به نام امیر شناسایی کنند.

شناسایی موبایل قاپ حرفه ای کارآگاه کنجوریان بیان داشت : امیر پس از دعوت به پلیس آگاهی به کارآگاهان در تحقیقات پلیسی، اظهار داشت، موتورسیکلتش را به صورت قولنامه ای به شخصی به نام هاشم 60 ساله فروخته است و از وضعیت کنونی موتورسیکلت اطلاعی ندارد که در اقدام بعدی کارآگاهان برای کشف حقیقت با استعلام از سامانه های پلیس موفق می شوند هویت هاشم و محل سکونت وی را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان در تحقیقات به دست آوردند هاشم 2 پسر 30ساله دارد که از مجرمان سابقه دار و دارای چندین فقره سابقه کیفری و گوشی قاپی می باشند که تصویر هر 2 پسر به روئیت شاکی رسید و شاکی حسام ساکن کیانشهر با 3 سابقه کیفری را بعنون سارق خود معرفی کرد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی حسام در مخفیگاهش دستگیر و علاوه بر سرقت گوشی تلفن شاکی به 10 فقره سرقت دیگر و همچنین فروش گوشی های سرقتی به دستفروشی معترف شد، گفت : متهم به دستور دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران با قرار تامین مناسب به زندان اعزام و دستگیری دستفروش گوشی های سرقتی در دستور کار قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها