کد خبر: 599308
تاریخ انتشار :

با کرونا خداحافظی می‌کنیم اگر...

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نمه نیوز، همه ی ما متوجه اوضاع سخت کنونی، درگیری با ویروس کرونا ، هستیم. متاسفانه این ویروس هر روزه جان بسیاری از هم وطنان عزیزمان را می‌گیرد. شاید یکی از دلایل گسترش این بیماری، حضور بیش از حد ما در جامعه می‌باشد. بهتر است در این اوضاع هرچه بیشتر در خانه بمانیم و به فکر راه های جایگزین، برای رفع نیازهای روزمره خود باشیم.

دنیای مجازی جایگزینی مناسب برای حل این مشکلات روزانه می باشد.

پرداخت قبوض، عملیات بانکی، خریدهای آنلاین، آموزش‌های مجازی و مشاور آنلاین پزشکی از جمله جایگزین های مناسب برای رفع نیازهای روزانه ما هستند.

بله درست است...

مشاور آنلاین پزشکی یکی دیگر از خدمات ارائه شده برای بهبود روند کنونی جامعه و کمک به بیماران می‌باشد. چند وقتیست که اپلیکیشن هایی تحت عنوان اپلیکیشن های مشاور آنلاین پزشکی شروع به فعالیت کرده اند. هدف این اپلیکیشن ها، کاهش حضور مردم در اجتماع و سرعت دهی خدمات درمان می‌باشد.

اما متاسفانه با وجود نیازه های شدید جامعه کنونی به این اپلیکیشن ها، آن ها با مشکلات زیادی مواجه هستند.

یکی از بزرگترین مشکلات اپلیکیشن های مشاوره آنلاین پزشکی، عدم حمایت بیمه ها از آن‌ها می باشد. همانطور که میدانید در وضعیت کنونی، بیمه ها می توانند کمک بسیاری به قشر کم درآمد و کم برخوردار جامعه برای کاهش هزینه های درمان باشند.

برآن شدیم تا با یکی از به نامترین و فعال ترین اپلیکیشن های مشاوره آنلاین، به نام مدافون نشستی خبری داشته باشیم.

طبق گفتگوهای انجام شده در این نشست به برخی از مشکلات اپلیکیشن مدافون پی بردیم. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در این گفتمان به چشم می آمد، عدم همکاری شرکت های بیمه ای با این اپلیکیشن ها بود. البته ناگفته نماند که گله هایی هم از وزارت بهداشت داشتند. آن‌ها اذعان داشتند که همکاری بیشتر و گسترده تر وزارت بهداشت با آن‌ها، می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مشکلات اپلیکیشن ها و مردم باشد.

زیرا با توجه به دستورالعمل های این وزارتخانه از جمله درخانه ماندن، کاهش تردد های غیر ضرور و عدم حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی، این اپلیکیشن ها، کمک شایانی به درمان بیماری های جزئی و مزمن می‌کنند.

همچنین در صحبت های انجام شده با گروه مدافون ، استقبال و تعامل بالای مردم با این اپلیکیشن به چشم می‌خورد.

با توجه به این گفتمان، از مسئولان محترم خواستاریم تا جهت کاهش روند شیوع کرونا و همچنین تسهیل روند درمان ، از این اپلیکیشن ها حمایت نموده و گامی جهت تسهیل مشکلات آن‌ها بردارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها