کد خبر: 600156
تاریخ انتشار :

تحصیل پزشکی در روسیه

تحصیل پزشکی در روسیه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تحصیل پزشکی در روسیه

هزینه تحصیل در روسیه چقدر است؟

از زمان شوروی سابق سطح تحصیلات در کشور روسیه اهمیت بسیار زیادی برخورد دار بود که از مهمترین رشته های که سطح کمی و کیفی بالایی دارد رشته های پزشکی و دندان پزشکی در این کشور است که سالانه پذیرای دانشجویان زیادی از کشورهای مختلف است که این باعث رشد روز افزون دانشگاه های این کشور در این زمینه شود. در این کشور دوره های بسیار متنوعی و فرصت های خوبی برای گذراندن کاروزی ها در بیمارستان های این کشور فراهم شده است که از دیگر مزایای خوب برای تحصیل در این کشور می باشد.

دانشجویانی که از دانشگاه های این کشور در رشته های پزشکی فارغ التحصیل میشوند در هر بخش از جهان در کشورهای مختلف میتوانند مشغول به کار شوند و از متخصصان رشته های پزشکی که در این کشور مدارک پزشکی خود را گرفته اند خواهان زیادی دارد و سالانه تعداد زیادی از این دانشجویان به راحتی شغل های مورد نظر خود را پیدا میکنند و مشغول به کار میشوند.

دانشگاه های روسیه هرساله دارای دانشگاه های رده بالایی در لیست دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت و درمان کشورمان نیز می باشد و از این رو با توجه به هزینه مقرون به صرفه یکی از بهترین مقاصد ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشد.

تحصیل پزشکی در روسیه

بهترین دانشگاه های روسیه

دانشگاه پزشکی پاولوف

دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی مورد تائید ایران

دانشگاه اول پزشکی دولتی پاولوف سنت پترزبورگ هم اکنون یکی از دانشگاه های برتر پزشکی در کشور روسیه است. این دانشگاه در حال حاضر بیش از 75 بخش مختلف می باشد و همچنین سالانه بیش از 5 هزار دانشجو را در خود جای داده است.کلینیک پزشکی عمومی این دانشگاه سالانه به درمان هزاران بیمار از سرتاسر کشور می پردازد که به عنوان یکی از بیشترین آمار ها در سطح کشور روسیه به حساب می آید.

همچنین در محوطه دانشگاه چندین موزه وجود دارد، که بیشتر آنها اکنون به کلیساهای جامع تبدیل شده اند. این دانشگاه دارای یک کتابخانه بسیار بزرگ ، یک مجموعه آموزشی با استخر و بسیاری از سالن های ورزشی همچنین دارای یک مرکز تفریحی-ورزشی در بیرون از شهر می باشد. همچنین 4 خوابگاه دانشجویی فعالیت می کنند و دانشجویان بسیاری را در خود از خارج و داخل روسیه در خود جای داده اند. پردیس اصلی این دانشگاه تشکیل شده از 63 ساختمان می باشد، بیمارستان خصوصی این دانشگاه و برخی از مراکز اداری آن در خارج از محوطه دانشگاه قرار دارند.

اطلاعات کامل دانشگاه پزشکی پاولوف سن پترزبورگ را در اینجا مطالعه کنید!

تحصیل پزشکی در روسیه

دانشگاه سچینوا مسکو

داروسازی سچینوا؛ قیمت ها و شرایط دانشگاه

اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو (MSMU ، به طور رسمی IM Sechenov اولین دانشگاه پزشکی دولتی مسکو ، به طور غیر رسمی آکادمی پزشکی مسکو یا دانشگاه Sechenov ؛ روسی: Первый Московский государственный медицинский университет имени И. М. Сеченова) قدیمی ترین انستیتوی آموزش پزشکی در کشور روسیه است که در شهر مسکو واقع شده است.

این دانشگاه در سال 1758 به عنوان بخشی از دانشکده پزشکی دانشگاه امپریال مسکو به عنوان اولین دانشکده پزشکی در روسیه تأسیس شد. در سال 1930 این موسسه آموزش پزشکی از دانشگاه امپریال مسکو جدا شد و به طور مستقل شروع به فعالیت نمود. در سال 1955 این موسسه با تغییر نام به یکی از دانشمندان علم روانشناسی به نام ایوان سچینو، پدر علم روانشناسی روسیه؛ تغییر نام داد و از آن پس با نام دانشگاه سچینوا شناخته می شود.

در حال حاضر بیش از 18 هزار دانشجو از سراسر جهان در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. همچنین بیش از دو هزار متخصص در 120 بخش مشغول به فعالیت علمی و کار هستند که از این تعداد 85 درصد استادان دارای مدارک علمی معتبر می باشند.

شهریه دانشگاه سچینوا چقدر است ؟

شهریه پادفک دانشگاه سچینوا مبلغی در حدود 3700 دلار می باشد.

شهریه رشته های پزشکی و دندانپزشکی این دانشگاه نیز سالیانه مبلغ حدود 10 هزار دلار در سال 2020 می باشد.

همچنین شهریه رشته داروسازی دانشگاه سچینوا سالیانه مبلغ حدود 6500 دلار می باشد.

اطلاعات کامل تحصیل در دانشگاه سچینوا مسکو را در اینجا بخوانید!

تحصیل پزشکی در روسیه

اعزام دانشجو به روسیه گروه بین المللی ستاره داوود

گروه بین المللی ستاره داوود به عنوان کارگزار حقوقی و تخصصی اعزام دانشجو به روسیه در کنار دیگر فعالیت های خود بالغ بر 10 سال سابقه مدیریت دانشجویان خارجی را بر عهده داشته است. با توجه به آمار ارائه شده در منابع کشور روسیه این کشور سالانه بیش از یکصد هزار دانشجوی بین المللی را در خود پذیرش می نماید. با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین سیاسی روسیه و همکاری های دوستانه بسیار گسترده با کشورمان ایران ، در سالیان اخیر این کشور به یکی از گزینه های بسیار مناسب برای دانشجویان ایرانی تبدیل گردیده است.

گروه بین المللی ستاره داوود با سابقه یک دهه فعالیت به مرکزیت کشور روسیه و با ثبت قانونی در این کشور زیر نظر دولت کشور روسیه فعالیت های حقوقی و مهاجرتی از قبیل اعزام دانشجو به روسیه را به متقاضیان ارائه می نماید، ما سالانه بیش از 200 دانشجو را به اقصا نقاط روسیه و به دانشگاه های مختلف جهت ادامه تحصیل در تمامی رشته های درسی اعزام می نماییم.

این کشور مهد بزرگترین دانشگاه ها و همچنین کانون پرورش برخی از بزرگترین نویسندگانی است که جهان تا کنون به خود دیده است. نویسندگانی نامدار همچون داستایوسکی و تولستوی و غیره... به همین جهت تحصیل در روسیه علاوه بر بار علمی بالا، مقدمات آشنایی بسیاری از تاریخ و فرهنگ یک ملت بزرگ را برای دانشجویان به ارمغان می آورد.

تحصیل رایگان در روسیه

کشور روسیه به عنوان یکی از کشورهایی است که تحصیل رایگان را برای دانشجویان داخلی و خارجی در قوانین خود دارد و به رسمیت می شناسد از این رو به مقصد بسیاری از دانشجویان کشور های جهان تبدیل گردیده است. مرحله نخست برای درخواست و دریافت مجوز تحصیل رایگان در روسیه نام نویسی در سایت مخصوص است. پس از نام نویسی در سایت نیاز است نامه انگیزشی برای خود بنویسید و آن را برای سایت ارسال نمایید. بعلاوه شما می‌توانید مدرک های تحصیلی و همچنین افتخارات علمی یا ورزشی خود که کسب نموده اید به پیوست درخواست خود ارسال کنید. موسسه چستوود نماینده ای است که اطلاعات دانشجویان متقاضی را برای تحصیل در روسیه را دریافت و برای بررسی این مدارک آنها را به وزارت آموزش و پرورش روسیه که متصدی ارزشیابی می باشد؛ ارسال می نماید.

مهمترین نکته قبولی متقاضیان جهت اخذ بورسیه تحصیلی، تسلط آنان به زبان روسی می باشد که برای این موضوع شما باید در مصاحبه حضوری شرکت نمایید و همجنین مدرک آزمون زبان روسی به نام ترکایی را داشته باشد. داشتن مدرک زبان روسی ترکایی در روند پذیرش بورسیه تحصیلی شما دارای 30 امتیاز می باشد و به همین علت دارای اهمیت بسیار بالایی است. همچنین اگر برای تحصیل در رشته های درسی که به زبان های خارجی ارائه می شود، خواهان اخذ پذیرش بورسیه تحصیلی هستید باید دارای مدرک معتبر در آن زبان ( انگلیسی، فرانسوی و ... ) باشید و در مصاحبه حضوری نیز شرکت نمایید.

جهت اطلاع از شرایط تحصیل رایگان در روسیه اینجا را مطالعه نمایید

تخصص ما انجام کلیه امور حقوقی و غیره بعلاوه اعزام دانشجو به روسیه می باشد.

گروه بین المللی ستاره داوود

کارگزار تخصصی روسیه

www.davidstar.net

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها