کد خبر: 600471
تاریخ انتشار :

آژیر قرمز کرونا در این شهر ایران به صدا درآمد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: با همکاری ادارات و واحدهای امدادی و همچنین بر اساس مصوبه ستاد کرونا آژیر قرمز برای شیوع کرونا در اندیمشک به صدا در آمد.

فریدون کاظمی اظهار کرد: شهروندان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام لازم را برای سلامت خویش و جامعه انجام دهند و با انجام مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا همیار مدافعان سلامت و درمان باشند.

وی از حضور برخی از شهروندان برای مشارکت و برگزاری مراسم‌ها انتقاد کرد و افزود: حضور در تجمع‌ها، مسافرت‌ها، مراسم عزا، شادی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزایش آمار بستری بیماری کرونا را در اندیمشک در پی داشته است.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک با بیان اینکه در صورت تداوم شرایط و بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی شرایط دشوارتر می‌شود، در ادامه گفت: آژیر قرمز کرونا در اندیمشک به صدا در آمده است.

وی، تقارن کرونا و آنفولانزا در فصل سرما را عامل ایجاد شرایط بحرانی دانست و تصریح کرد: کادر درمان به دلیل بستری‌ها و پاندومی کرونا خسته هستند؛ از این رو باید با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از زحمات کادر درمانی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک و کادر درمان شهرستان قدردانی کنیم.

کاظمی با بیان اینکه با مصوبه ستاد کرونا و با همکاری ادارات و واحدهای امدادی آژیر قرمز کرونا برای بیان خطرات و هشدار به شهروندان در اندیمشک به صدا در آمد، عنوان کرد: شهروندان با استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری، پرهیز از حضور در تجمع‌ها و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مسیر مهار کرونا یاری‌رسان کادر درمان باشند.

شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان به عنوان دروازه طلایی استان خوزستان و شاه‌راه مواصلاتی خوزستان به استان‌های مرکزی، پایتخت و غربی کشور شناخته و اولین میزبان مهمان‌ها و مسافرها به استان خوزستان است.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها