کد خبر: 600685
تاریخ انتشار :

تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تور کیش هتل ترنج

آژانس مسافرتی ندا بال آسمان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مجریان تور کیش با سال‌ها تجربه در زمینه اجرای تورهای داخلی همواره در تلاش بوده است تا نهایت کیفیت را در تورها با کم‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد شما می‌توانید با شماره‌گیری ۴۴۳۷۸۲۱۵-۰۲۱ به سادگی تور خود را رزرو نمایید.

جزیره کیش در جنوب ایران و در قلب آب‌های خلیج فارس به واسطه امکانات بی‌نظیر خود تبدیل به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری در کشور شه است. انواع و اقسام امکانات برای اقامتی دل‌انگیز در جزیره کیش وجود دارد به طوری که به راحتی علاقه‌مندان به انواع تفریحات را راضی می‌نماید. رزرو تور کیش همواره بهترین گزینه برای داشتن سفری آسوده به جزیره کیش می‌باشد.

تور کیش هتل ترنج

رزرو تور کیش از مشهد آژانس ندا بال آسمان امکان‌پذیر شده است تا مردم این شهر بزرگ نیز به سادگی بتوانند به این جزیره زیبا سفر نمایند. هتل‌های بسیار متنوعی نیز در جزیره وجود دارد که هریک سطح کیفی مختص خود را دارند. در میان تمام هتل‌های جزیره کیش هتلی که از همه بیشتر خودنمایی می‌کند هتل پنج ستاره دریایی ترنج است که با قرار گرفتن بر روی آب در یک موقعیت مکانی بسیار دنج و آرام تبدیل به لوکس‌ترین و خاص‌ترین هتل کشور شده است بنابراین می تواند بهترین گزینه برای اقامتی رویایی در این جزیره زیبا باشد. تور کیش هتل ترنج را می‌توانید به سادگی و تنها با یک تماس از آژانس مسافرتی ندا بال آسمان رزرو نماید. در ادامه به معرفی این هتل دریایی می‌پردازیم.

تور کیش هتل ترنج شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت صبحانه نهار منوی بوفه سلف سرویس و سرویس به مراکز خرید می باشد. همچنین هتل ترنج کیش یک هتل پنج ستاره فوق مدرن با طراحی بی‌نظیر است که به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه شناخته می‌شود. هتل ترنج کیش با قرارگیری بر روی آب که آن را از سایر هتل‌های جزیره متمایز می‌کند تجربه اقامتی رویایی در جزیره گردشگری کیش را برایتان مهیا می‌کند. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص مجموعه هتل ترنج باعث گردیده تا مناظر فوق‌العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله طلوع و غروب خورشید، چشم‌انداز رویایی دریا، امواج، رقص ماهیان و لاک پشت‌ها، مرجان‌ها، فضای سبز، ساحل و ...

اتاق‌های هتل ترنج کیش

هتل ترنج با بیش از ۱۰۰ اتاق با طراحی منحصر به‌فرد و امکانات ویژه که نظیر آن را در هیچ‌یک از هتل‌های جزیره مشاهده نخواهید کرد آماده میزبانی از شما عزیزان می‌باشد. استفاده از متریال خاص و کف شیشه‌ای اتاق‌ها امکان مشاهده زیبایی دریا از درون اتاق را نیز برایتان فراهم آورده است. رستوران خورشید که با قرارگیری بر روی آب و کف شیشه‌ای لذت صرف غذا در جزیره زیبای کیش را دوچندان می‌کند. رستوران ساحلی که با نهار و شام بوفه خود آماده پذیرایی از عزیزان مهمان می‌باشد. رستوران تاج ترنج که صبحانه بوفه بر روی دریا را در اختیارتان قرار می‌دهد. کافه گلف و کافی‌شاپ ساحلی با ارائه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، پیتزا و دسرهای لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد. این نکته را نیز در نظر بگیرید که برخلاف سایر هتل‌های پنج ستاره که فقط وعده صبحانه را ارائه می‌کنند، هتل دریایی ترنج وعده نهار را نیز در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

تور کیش هتل ترنج

خدمات رایگان این هتل فوق مدرن شامل ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه کودک می‌باشد.

از دیگر خدمات این مجموعه بزرگ می‌توان به روم سرویس، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، خدمات لاندری، کانتر گردشگری، سالن بازی ساحلی ( بیلیارد، فوتبال دستی ،ایرهاکی )، سالن اسپا - ماساژ، استخر و سونا بخار و جکوزی اشاره کرد.

تمام این اوصاف نشان دهنده کیفیت بسیار بالای هتل ترنج کیش می‌باشد که می‌تواند خاطراتی فراموش نشدنی از جزیره کیش را برایتان رقم بزند.

تور کیش هتل ترنج

البته اگه می خواهید مبلغ کمتری برای تور کیش هزینه کنید می توانید تور کیش هتل داریوش آژانس ندا بال آسمان را انتخاب کنید. چراکه این هتل علاوه بر لوکس بودن اتاق ها از قیمت مناسب تری نسبت به هتل ترنج کیش برخوردار است.

برای مشاهده تورهای متنوع کیش به صفحه تور کیش سایت ندا بال آسمان مراجعه نمایید.

شماره رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵

آژانس ندا بال آسمان https://nedabal.com

آدرس: تـهـران؛ خیابان ستـارخان - بین اسدی و خسرو مـجـتمـع مــرواریــد - طبقه‌ی چهار - واحـد ۳۶

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها