کد خبر: 604005
تاریخ انتشار :

شرکتی در ژاپن که خانواده اجاره می دهد!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نیویورک تایمز تو این مقاله بلند رفته با یه سری از این آدما صحبت کرده. با آدمی به اسم نیشیدا مصاحبه کرده که از سرویس این شرکت استفاده کرده. گفته زنم فوت کرده و دخترم باهام بحثش شده و ترکم کرده. منم تنها بودم، و تنهایی افسرده‌م کرده بود. میخواستم مثل قبل کسی اطرافم باشه.

بعد میگه زنگ زدم به شرکت اونام مشخصات مورد نظر رو ازم پرسیدن. بعدش یه زن و یه دختر فرستادن. این اجاره‌ها بصورت پارت تایم هست. نیشیدا هوس کرده یه شب که میره رستوران مثل قبل با زن و دخترش بره، و اون شب این دو نفر رو به عنوان خانواده اجاره کرده.

بعد میگه وقتی اون زن و دختر اومدن تو رستوران ازم پرسیدن اخلاق خانواده‌ت چطوری بود تا ما هم مثل اونا رفتار کنیم! و سعی کردن همون فضای خانوادگی قبلی رو براش در بیارن و بازی کنن.

و این آقا صرفا برای این رستوران رفته که تنها نباشه یه پولی بابت اجاره‌ی این آدما داده. این کار عمدتا بخاطر تنهایی آدم‌هاست و صرفا برا این آدم اجاره میکنن که از تنهایی در بیان.

همین آقای نیشیدا که دیده اون دو نفر تونستن تا حد خوبی ادای زن و دختر قبلی‌ش رو در بیارن، یه پول بیشتری داده با کلید خونه که مثلا من اومدم خونه شما قبل من خونه باشین، چراغا رو روشن کنین و بوی غذا هم بیاد!

بعد رفتن با مدیر عامل یکی از این شرکتا صحبت کردن. گفته شرکت ما به اسم family romance حدود ۲۰ پرسنل ثابت داره و ۱۲۰۰ بازیگر فریلنسر که با توجه به موقعیت‌های مختلف ما اونا رو اجاره میدیم به هرکسی که نیاز داشت.

مدیر این شرکت میگه بعضی وقتا افراد برای پیش بردن کاراشون آدم اجاره میکنن. مثلا یکی میاد میگه من پدر ندارم، نیاز دارم کسی نقش پدرم رو بازی کنه تا بتونم فلان قرارداد رو ببندم (یا هرکار دیگری). ولی عمدتا میان آدم اجاره میکنن برای پر کردن اوقاتشون.

برای مراسم‌های عروسی، ختم، جشن تولد و هر جور مراسم دیگه‌ای که نیاز به آدم باشه ما میتونیم آدم تهیه کنیم و به عنوان سرویس به مشتری‌هامون اجاره بدیم. میگه از سال ۲۰۰۹ به بعد من خودم شخصا حدود ۱۰۰ نقش شوهر رو بازی کردم که بعضیاشون هنوز در حال اجراست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها