کد خبر: 604684
تاریخ انتشار :

جریمه بیش از ۷ هزار خودرو ناقص محدودیت تردد در گلستان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار سعید دادگر، هدف از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی را پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دفاع از سلامتی مردم عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار وظایف ذاتی خود با تمام توان در راستای اجرای طرح‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در میدان حضور داشته و به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: طی ۲۴ روز گذشته، از بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی بازدید به‌عمل آمده که به ۵ هزار و ۹۱۹ واحد تذکر داده شد و تعداد ۲۳۵ واحد نیز به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حسب دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پلیس استان در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی، گفت: از ابتدای اجرای این طرح، ۵ هزار و ۸۶۶ دستگاه خودرو با پلاک‌های غیربومی از ورودی‌های گلستان عودت داده شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، دادگر خاطرنشان کرد: طی این مدت، تعداد ۶۶۲ خودرو جریمه ۵ میلیون ریالی، ۳۳۰ خودرو جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند، ضمن اینکه تعداد ۶ هزار و ۷۳۶ خودرو نیز به دلیل تردد در ساعات ۲۱ الی ۴ صبح جریمه ۲ میلیون ریالی برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: رانندگان خودروهایی که پلاک آنها به هر نحوی مخدوش و یا پوشانده شده باشد علاوه بر اعمال قانون، پرونده قضائی نیز در این زمینه برای آنان تشکیل خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها