کد خبر: 604877
تاریخ انتشار :

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اطراف تهران مناطق سرسبز و دیدنی بسیاری وجود دارد که باعث شده مردم در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، برای استراحت، دوری از شلوغی و آلودگی به آن مناطق سفر کنند. کردان یکی از محبوب ترین مناطق اطراف تهران است که گردشگری، یکی از مهم ترین قطب های درآمد مردم منطقه به حساب می آید. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا کردان و جاهای دیدنی منطقه را بیشتر بشناسید.

اجاره ویلا در کردان از سایت لوکس ویلا

کردان در چندین سال پیش، به لطف آب و هوای دلنشین و طبیعتی زیبا و از همه مهم تر، فاصله کم تا تهران، در میان گردشگران برای سپری کردن اوقات فراغت از محبوبیت بالایی برخوردار گشت لذا این موضوع، توجه سرمایه گذاران به سمت کردان را جلب کرد. امروزه با ورود به روستای کردان، مشاهده می کنید که اکثر زمین های روستا خریداری شده و انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف در روستا ساخته شده تا هرکس بتواند برای اجاره ویلا در کردان ، متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین را در میان ویلاهای عادی، استخردار، لوکس، دوبلکس و غیره بهترین را رزرو کنند. لازم به ذکر است به لطف افزایش تقاضا برای اجاره ویلا کردان در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، پیشنهاد می کنیم از یک هفته قبل نسبت به رزرو ویلا در کردان از طریق کارشناسان لوکس ویلا اقدام کنید.

در میان ویلاهای مختلف، اجاره ویلا استخردار در کردان میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و اگر شما هم به دنبال ویلا استخردار در کردان هستید خوب است بدانید استخرهای ویلاها چه به صورت روباز و چه به صورت سرپوشیده، در 6 ماه اول سال دارای آبسرد هستند و با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان، آب استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزینشان می شود. همچنین قیمت اجاره ویلا در کردان طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه در پایین ترین حد خود قرار دارند که این رقم در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه افزایش یافته و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه به بیشترین حد خود می رسند.

سفر به کردان

کردان روستایی در شمال غرب کرج است که در منطقه ای با آب و هوای خنک و طبیعتی دلنشین قرار دارد. یکی از مهم ترین دلایل انتخاب کردان به نوان مقصد گردشگری و خاطره انگیز در فصل تابستان، هوای خنک منطقه و در فصل زمستان، استفاده از استخرهای آبگرم ویلاهای روستا می باشد که به همین دلیل، قیمت اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم در فصل زمستان به مراتب گرانتر می باشد.

اگر شما هم تصمیم دارید چند روزی از تهران خارج شده و راهی کردان شوید، بهترین راه دسترسی به روستا از طریق آزاد راه تهران - کرج است بطوریکه ابتدا از اتوبان شیخ فضل الله نوری وارد آزاد راه تهران - کرج شده و با ادامه مسیر، وارد آزادراه کرج - قزوین خواهید شد تا پس از 18 کیلومتر، به کردان برسید. استفاده از این مسیر در حالت عادی که آزادراه فاقد ترافیک های سنگین باشد، میانگین 1 ساعت به طول می انجامد تا از تهران به کردان رسید اما در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه، مسیر یک ساعته تهران - کردان گاه به بیش از 2 ساعت هم خواهد رسید.

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

معرفی برخی از مناطق دیدنی کردان

اگر شما هم جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که سفر به کردان را تنها با اقامت در ویلاهای لاکچری و استخردار می دانید، خوب است بدانید کردان دارای جاذبه های گردشگری و تفریحگاه های بی نظیری می باشد که می توانند خاطره سفر را برای گردشگران جذاب تر کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از جاذبه های گردشگری کردان بیشتر آشنا شوید.

سایت پروازی کردان

یکی از محبوب ترین تفریحگاه های کردان، سایت پروازی است که در شمال روستا قرار داشته و گردشگران می بایست مسیر قابل توجهی را طی کنند تا به سایت پروازی برسند. در سایت پروازی کردان گردشگران ابتدا آموزش های لازم را میبینند و سپس می توانند بر فراز کردان و شهرستان ساوجبلاغ پرواز کنند تا علاوه بر لذت و هیجان، کردان را از زاویه دیگری تماشا کنند. اما در صورتیکه قصد بازدید از این مجموعه را دارید می بایست در زمانی مراجعه کنید که هوای منطقه در شرایط مساعدی قرار دارد چراکه سایت پروازی کردان در روزهای ابری، بارانی، برفی و طوفانی اجازه پرواز به هیچ گردشگری را نمی دهد.

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

دهکده آرامش

در روستای کوهسار واقع در غرب کردان، دهکده ای با نام دهکده آرامش یا مجموعه تفریحی و مسکونی ایثار وجود دارد که به لطف امکانات و خدمات رفاهی، در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. در این دهکده بیش از 80 سوئیت و ویلا برای گردشگران وجود دارد و همچنین درکنار چندین رستوران و کافه، امکانات و خدماتی همچون سالن های چند منظوره ورزشی شامل سالن فوتبال، والیبال، بسکتبال به همراه باشگاه بدنسازی، استخرهای سرپوشیده با سونا و جکوزی و غیره ارائه می شود. لازم به ذکر است در این دهکده برای علاقه مندان به پیاده روی و دوچرخه سواری، مسیرهای مخصوص هم در نظر گرفته شده است.

برج مقبره کردان

برج مقبره بنایی تاریخی متعلق به دوران سلجوقیان است که امروزه آرامگاه امامزاده حسین (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) می باشد. برج مقبره کردان در میان بومی ها از ارزش و احترام بالایی برخوردار می باشد و برای درک این موضوع، کافیست از مردم کردان بپرسید بهترین جای دیدنی روستا کجاست؟ تا همه برج مقبره را معرفی کنند. لازم به ذکر است در اطراف برج مقبره کردان، درختان کهنسال چنار و توت و چندین جوی زلال وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها